Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet met Ziggo

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
schrikbeeld
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2011, 13:20
Reputation: 0

Spotnet met Ziggo

#1

Bericht door schrikbeeld »

Ik heb precies gedaan wat elders op dit forum staat om Spotnet met Ziggo aan de praat te krijgen.
Dus username inclusief @ziggo.nl en bij mij staat er een bestandje news.ziggo.nl.spots.

Op WinXP:
In bestandje C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\servers.xml:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="mijnuser@ziggo.nl" Password="mijnpassword" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Als ik Spotnet start krijg ik in het venster dat er 5 verbindingen zijn.
En het blijft mekkeren 'Kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out opgetreden'.
Iemand nog een suggestie?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Mr.Cartmenez
Berichten: 381
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:10
Reputation: 0
Locatie: South Park

Re: Spotnet met Ziggo

#2

Bericht door Mr.Cartmenez »

Kijk hier eens: https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

Je ziet daar dat je maar 4 connecties mag, jij gebruikt er 5, misschien is dit het?
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Spotnet met Ziggo

#3

Bericht door hjvbft »

Stel eerst 1/2/1 in voor de 3 servers. Kijk of dit werkt en verhoog daarna eventueel het aantal lijnen.
Ziggo heeft trouwens zijn eigen topic.

corry489
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 feb 2011, 10:58
Reputation: 0

Re: Spotnet met Ziggo

#4

Bericht door corry489 »

Ik ben bij ziggo en het draait naar verwachting
Hieronder mijn instellingen

c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\

Server.xml:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="563" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="*******@home.nl" Password="**************" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="*******@home.nl" Password="***************" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Het bestandje news2.neva.ru.spots veranderd in news.ziggo.nl.spots

Ik heb eertse keer de provider verander in de russische en daarna terug gezet in ziggo
Gebruikersavatar

Darthvader
Berichten: 242
Lid geworden op: 13 feb 2011, 15:12
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway
Locatie: Netherlands

Re: Spotnet met Ziggo

#5

Bericht door Darthvader »

viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.

Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286

Bedankt,
Darthvader.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer