Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

FTD-Watchdog Alternatief: SpotDog! Nu v0.9.1.1!

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

FTD-Watchdog Alternatief: SpotDog! Nu v0.9.1.1!

#1

Bericht door LoneWolf »

SpotDog is mijn alternatief van FTD-Watchdog. Ik heb het geprogrammeerd omdat ik niet zonder een watchdog kan en deze voor Spotnet nog niet bestond... Ik gebruik het vooral voor de films die ik graag zou willen zien.

Met SpotDog kan je met één filter op meerdere omschrijvingen filteren. Zo kan je met SpotDog een lijst met films aanmaken die je in Spotnet in één keer kan filteren... en dus in één oogopslag zien of jouw film al gespot is...

Laatste versie: SpotDog v0.9.1.1 (14-3-2011)
Handleiding & werking:
1. Maak in Spotnet een nieuw filter aan (Bv. Films met de optie retail en divx aangevinkt.) met "SD_" als voorvoegsel (Bv.: "SD_Film_Retail_Divx". Spaties geven momenteel nog problemen, en moeten worden vervangen door "_").
2. Sluit Spotnet en start SpotDog. (Het maakt niet uit waar je SpotDog installeert.)
3. Filters aangemaakt in Spotnet met "SD_" als voorvoegsel worden automatisch in SpotDog gelist en kunnen worden gebruikt. Voeg hieraan de te filteren titels toe. (Gebruik van "&" (AND) is mogelijk. Bv. "Fading&Cries")
4. Start spotnet en klik op het filter "SD_*". De spots in spotnet zullen nu worden gefilterd aan de hand van de lijst met omschrijvingen die aan deze filter in SpotDog zijn toegevoegd.
5. Wanneer lijsten met dezelfde inhoud worden gebruikt (Bv. een lijst voor alle spots en een lijst voor alleen de nieuwe) kan de inhoud eenvoudig van één lijst naar een andere worden gekopieerd door "Copy mode" aan te vinken. Bij het selecteren van een andere lijst zal de huidige lijst worden onthouden en kan deze dmv "Save" aan de geselecteerde lijst worden gehangen.
6. Wanneer je "New spots only" aanvinkt zullen alleen de nieuw binnengekomen spots in Spotnet worden gefilterd.

SpotDog v0.1
http://www.sendspace.com/file/0je4mi
Excuses voor de verwarring... ik heb per ongeluk SpotDog.xml in de rar heb geplaatst ipv SpotDog.txt. Vergeet en verwijder SpotDog.xml. Dit bestandje doet niks!!!

SpotDog v0.2 (2-3-2011)
http://www.sendspace.com/file/re9sam
(Een aantal bugs zijn opgelost, en is iets uitgebreid.)

SpotDog v0.2.1 (3-3-2011)
http://www.sendspace.com/file/8devzs
Het niet kunnen vinden van "filters.xml" zou hierin opgelost moeten zijn.

SpotDog v0.3 (6-3-2011)
http://www.sendspace.com/file/mtjaew

Toevoegingen:
- Meerdere filters zijn nu mogelijk. Filters aangemaakt in Spotnet met "SD_" als voorvoegsel worden automatisch in SpotDog gelist en kunnen worden gebruikt. (Filter "SpotDog" werkt ook nog...)
- Kopiëren van Filters is mogelijk dmv "Copy mode". Wanneer aangevinkt, wordt de lijst met titels onthouden wanneer een ander filter wordt geselecteerd. Dmv. "Save" wordt de kopieer-aktie afgerond.
- Met "New spots only" werkt het filter alleen op de nieuw binnengekomen spots in Spotnet.
- SpotDog icon.

Bugfixes:
- De "']]>' is niet toegestaan..."
- Ongelijk aantal "(",")",jes.
- kleine foutjes...

Afbeelding

SpotDog v0.9.1 (13-3-2011)
http://www.sendspace.com/file/tewo8y

Wijzigingen:
- Spotnet v1.7.1 compatible.
- Spaties in de Spotnet-filters (bv "SD_Divx Retail NLSub") hoeven niet meer door "_" worden vervangen. Geldt niet voor de "_" in de "SD_" prefix.

Toevoegingen:
- 3e kolom voor notities en extra informatie.
- Custom Msgbox ipv Standaard MS Msgbox.
- Icons toevoegen/verwijderen.
- Mogelijkheid om de naam van Spotnet filters te wijzigen. Hiermee kan o.a. Tag filters naar SpotDog filters worden gewijzigd.
- Indicatie mogelijkheid voor items die bovenaan het verlanglijstje staan.
- Indicatie voor het aangeven dat items gedownload zijn.
- Met de rechtermuisknop kan (indien het een film betreft) deze worden opgezocht worden op IMDB of Moviemeter.
- Zoekfilter voor de SpotDog lijst.
- Een aantal snelkoppelingen naar bekende sites om trailers te bekijken.

Bugfixes:
- kleine foutjes...

Opmerkingen:
- Wegens het verschijnen van Spotnet v1.7.1 waar een aantal wijzigingen op het gebied van filters zijn doorgevoerd, de onvolwassenheid van SpotDog en gebrek aan tijd, heb ik besloten de compatibiliteit met de oudere versies (zowel SpotDog als Spotnet) te laten vervallen... Waar problemen optreden is het aanbevolen de (SD_) filters schoon te beginnen.
Vanaf v1.0 zal ik mijn opperste best doen om backwards compatible te zijn.

SpotDog v0.9.1.1 (14-3-2011)
http://www.sendspace.com/file/vnn289

Bugfixes:
Een lastminute bugfix in 0.91 zorgde ervoor dat nieuwe filter niet in SpotDog konden worden toegevoegd.

Opmerkingen:
- Nog geen tests gedaan met Spotnet v1.7.3...

Ik hoor graag weer jullie bevindingen...

Lone...
Laatst gewijzigd door LoneWolf op 14 mar 2011, 07:15, 19 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



stroopwafel
Berichten: 518
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
Reputation: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Locatie: Snoepjesland
Leeftijd: 29

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#2

Bericht door stroopwafel »

Bedankt! ( heb hem even naar de kennisbank verplaatst ;) )

Oita
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 feb 2011, 02:13
Reputation: 0

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#3

Bericht door Oita »

Hé bedankt LoneWolf lijkt me reuze handig (wist trouwens niet eens dat FTD ook zo'n optie had in de vorm van FTDwatchdog maar ja doe het dan ook nog maar pas vanaf afgelopen december).

je schrijft dat ik een filter moet aanmaken in Spotnet, moet ik het prg. dan ook installeren onder Spotnet ?
Of wijzigt zich dat vanzelf als ik het ga installeren ?

In iede geval bedankt voor deze handige link.

gr. Oita
Gebruikersavatar

Topicstarter
LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#4

Bericht door LoneWolf »

Oita schreef:je schrijft dat ik een filter moet aanmaken in Spotnet, moet ik het prg. dan ook installeren onder Spotnet ?
Of wijzigt zich dat vanzelf als ik het ga installeren ?
Nee, het programma mag overal staan.
Het is niet eens een installatie bestand... je kan het programma direct opstarten.
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#5

Bericht door Ep Woody »

Ik heb het programma uitgeprobeerd, maar het eerste wat ik krijg tijdens het opslaan van de nieuwe filters is een foutmelden... ]]> is niet toegestaan in tekengegevens. Regel1 positie 119.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

monique2331
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:10
Reputation: 0
Leeftijd: 53

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#6

Bericht door monique2331 »

Hallo,

Dat heb ik dus ook die foutmelding.

Monique

imans314
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 feb 2011, 21:23
Reputation: 0

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#7

Bericht door imans314 »

Ik krijg ook foutmelding.

Kun je de regel van het filter posten, dan kan ik die in het Filter.xml plakken.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar

Topicstarter
LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#8

Bericht door LoneWolf »

Bedankt voor jullie reactie...

Kunnen jullie de SpotDog regel uit filters.xml posten?
Ik ben erg benieuwd wat en waar het bij jullie fout gaat.

Mijn filters.xml bestand:
<Spotnet>
<Filter Name="Films" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND Erotiek = 0]]></Filter>
<Filter Name="Series" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\series2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND Erotiek = 0 AND ((Tags LIKE '*b4|*') OR (Tags LIKE '*d11|*')) ]]></Filter>
<Filter Name="Boeken" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\books2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND SCat = '5' AND Erotiek = 0]]></Filter>
<Filter Name="Muziek" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\audio2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 1]]></Filter>
<Filter Name="Spellen" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\games2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 2]]></Filter>
<Filter Name="Applicaties" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\applications2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 3]]></Filter>
<Filter Name="Erotiek" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\x2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Erotiek = 1]]></Filter>
<Filter Name="SpotDog" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( Tags LIKE '*b3|*' ) AND ( ( Tags LIKE '*c1|*' ) OR ( Tags LIKE '*c2|*' ) OR ( Tags LIKE '*c6|*' ) ) ) AND ( (Title LIKE '%I Am Number Four%') ) )]]></Filter>
</Spotnet>

Het SpotDog filter wat ik heb aangemaakt betreft Films + Retail + Taal (3x nederlands ondertiteld)...

Lone...

monique2331
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:10
Reputation: 0
Leeftijd: 53

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#9

Bericht door monique2331 »

Hallo,

Ik kan helemaal geen spotdog in de filter vinden omdat je niets kan opslaan als je de nieuwe filter invult in en op wil slaan in dat spotdog krijg je die foutmelding

monique
Gebruikersavatar

Topicstarter
LoneWolf
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 feb 2011, 21:03
Reputation: 0

Re: FTD-Watchdog Alternatief SpotDog

#10

Bericht door LoneWolf »

monique2331 schreef:Ik kan helemaal geen spotdog in de filter vinden omdat je niets kan opslaan als je de nieuwe filter invult in en op wil slaan in dat spotdog krijg je die foutmelding
monique
Ik zou het fijn vinden als jij me jouw filters.xml kan opsturen. Dan kan ik opsporen waar bij jullie de fout zit.
Bij mij gaat het wel goed... Misschien hebben jullie een filters.xml nog van een oudere versie dan v1.5.6 van Spotnet? Misschien is dat het verschil?

Lone...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer