Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.7x

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Jethea
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#41

Bericht door Jethea »

Geweldig,
1.7.4 heeft in één klap alle problemen weer opgeslost die ik had, want ook 1.7.1 werkte hier niet goed.
Ik moest in ene mijn firewall uitzetten om te kunnen downloaden en dat hoeft nu niet meer.
Ook was 1.7.1 veel te traag en ik kreeg steeds te lezen dat hij tussendoor niet meer werkte en even later weer.
Ik moest met Grabbit downloaden , want met spotnet schoot het niet op..............zonder firewall al helemaal niet.
Ik kreeg vaak niet meer dan 25 of 100 kb/s terwijl ik op Grabbit 2,5 Mb/s kreeg aan snelhied.
Maar hij gaat nu met de 1.7.4 weer als een speer.
Super bedankt hoor................ :clap: (Respect) :lol:
Ik heb de oude spotnet 1.7.1 in mijn programma data herbenoemd, kan ik die nu gewoon weg halen.............
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
gerstr

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#42

Bericht door gerstr »

fijn Jethea dat het goed werkt.

in die oude programdata van 1.71 staan misschien nog handmatige aanpassingen zoals filters en servers of sabnzbd instellingen. Als je hier niets handmatig hebt aangepast kun je verwijderen, maar zou voor de zekerheid nu even de backup houden. Kan je evt. ook nog makkelijk terug naar versie 1.71 mocht dat nodig zijn :idea:
Gebruikersavatar

atlihan
Berichten: 92
Lid geworden op: 14 mar 2011, 12:54
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#43

Bericht door atlihan »

Hallo mensen,

Ik draai zelf op:
Windows 7x64
Hitnews
Ziggo

Ik draai op spotnet versie 7.1, en zit er over te denken naar 7.4 te gaan,
probleem die ik ondervond bij 7.1 is er maar 1 namelijk als ik een uur niet geupdate heb, en vervolgens wil updaten loopt die vast. vervolgens als ik heb opnieuw opstart zie ik wel dat hij de posts binnen heeft gehaald alleen niet vetgedrukt. is dit bij 7.4 opgelost en is het laden al beter?

Ik heb een database van 374.000 groot, kan ik die ook zonder problemen overzetten naar 7.4? :oops:

Topicstarter
gerstr

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#44

Bericht door gerstr »

@Atlihan: daar loopt al een tijdje een heel topic over: viewtopic.php?f=3&t=1502
Gebruikersavatar

atlihan
Berichten: 92
Lid geworden op: 14 mar 2011, 12:54
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#45

Bericht door atlihan »

gerstr schreef:@Atlihan: daar loopt al een tijdje een heel topic over: viewtopic.php?f=3&t=1502
Oke dat is duidelijk met die database dat moet dus geen probleem zijn,
Alleen ben ik een beetje de wegverloren dus zou je mij aub nogmaals kunnen vertellen wat ik nou moet doen voor mijn andere probleem, wat ik heb met 7.1 dat die na een uur updaten vast loopt..

dankje :oops:

Herman972
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2011, 19:55
Reputation: 0
Usenet: usenext.de
Internet: kpnmail.nl

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#46

Bericht door Herman972 »

Jammer dat je bij versie 1.7.4 niet aan kan geven op welke partitie je hem wilt installeren.
Gebruikersavatar

atlihan
Berichten: 92
Lid geworden op: 14 mar 2011, 12:54
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#47

Bericht door atlihan »

ik heb nu 7.4, dacht dat het probleem met het vastlopen was verholpen niet dus, voor de rest is het prima! reacties gaat snel spots ophalen gaat ook prima, alleen op een gegeven moment loopt die vast als ik wil bijwerken, sluit ik het af start ik opnieuw op zie ik wel dat hij die posts heeft toegevoegt alleen niet vetgedruk.. hopelijk word in de volgende versies deze bug ook gefixt!! We hebben er alle vertrouwen in! :goed:

vutterm4
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2011, 18:25
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#48

Bericht door vutterm4 »

Spotnet 1.7.4 werkt perfect, geen enkel probleem.
Ter info: besturingssysteem Windows7 64bit.
Gebruikersavatar

Marcello_DH
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2011, 22:20
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#49

Bericht door Marcello_DH »

Hier ook geen enkel probleem met 1.7.4 op Windows 7 32 bit. Clean install gedaan na 1.5.6 volledig te hebben verwijderd. Headerserver is mijn payserver download2day en haalt een schone database binnen van meer dan 200 dagen. Reacties laden ook snel. Top! :thanku:
Gebruikersavatar

atlihan
Berichten: 92
Lid geworden op: 14 mar 2011, 12:54
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#50

Bericht door atlihan »

ik vind het maar vreemd....
draai zelf ook op windows 7 64
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer