Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.7x

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
gerstr

Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.7x

#1

Bericht door gerstr »

Ik geloof dat het waardevol kan zijn voor forum leden om in dit topic hun ervaringen bij het installeren van Spotnet versie 1.71 (evt. vanaf versie 1.51) te delen zodat iedereen van deze mooie nieuwe versie gebruik kan maken.

Zelf heb ik gisteren het volgende gedaan (met versie 1.56 geinstalleerd):

1. eerst een backup (kopie) gemaakt van mijn c:\programdata\spotnet folder, aangezien je daar toch we veel settings hebt staan
2. vervolgens heb ik Spotnet 1.56 gedeinstalleerd (configuratie scherm - programma's - programma spotnet - verwijderen
3. Spotnet 1.71 gedownload en geinstalleerd

Wat er er vervolgens gebeurt is dat Spotnet 1.71 een nieuwe database (!!) aanmaakt naast de bestaande 1.56 database, die veel sneller, minder foutgevoelig en functioneler is. Hiervoor maakt Spotnet 1.71 gebruik van de servers zoals in je servers.xml van versie 1.56 staan.

Spotnet draaide bij mij in 1 keer vlekkeloos en eerste indruk is goed (Respect)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



vinnemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2011, 13:37
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: telfort

probleem bij installatie Spotnet 1.7.1

#2

Bericht door vinnemans »

  • Windows versie:[vista]
    Usenet Provider:[eweka]
    Internet Provider:[telfort]
    Wanneer ontstond het probleem?[vandaag]
    Spotnet versie:[1.7.1]
    Met welk programma download je:[newsleecher]
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?[ja,oude spotnetversie weggehaald]
    Wat is het probleem?[ik krijg tijdens het installeren van spotnet versie 1.7.1 een foutmelding bij verwijderingsinformatie opslaan,en dan krijg ik gelijk een windows melding dat de toegang wordt geweigerd van de setup.heb ik wellicht de oude spotnet versie verkeerd gedeinstalleerd?.ik kan de spotnet installatie niet voltooien door die foutmelding en kan dus ook niet spotnet opstarten.ik hoop dat iemand mij kan helpen om spotnet 1.7.1 weer te installeren]

SPiET
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#3

Bericht door SPiET »

Gerstr,

Wat ivm je grote spots bestand (+368.000), kan je deze fixen zodat ie in 1.7.1 ook geldig is?

Idem met de filters en je eigen aangemaakte?

stroopwafel
Berichten: 518
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
Reputation: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Locatie: Snoepjesland
Leeftijd: 29

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#4

Bericht door stroopwafel »

spiet, dit kan op dit moment nog niet.
Gebruikersavatar

Marler
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:37
Reputation: 0
Locatie: Planet Earth

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#5

Bericht door Marler »

Ik gok maar even dat deze hier gepost mag worden want het andere topic gaat over 1.7 en niet over 1.71.

Beste,

In de vorige versie van Spotnet 1.56 kon je via de zoekfunctie een eigen filter aanmaken en toevoegen.
Nu kan ik deze optie in 1.71 niet ontdekken. Is dit er uitgehaald, en zo nee, hoe werkt deze optie nu? En zo ja, komt deze super handige optie weer terug in een volgende versie?

Alvast bedankt voor reacties!

Met vriendelijke groet,

Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"

SPiET
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2011, 16:23
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#6

Bericht door SPiET »

stroopwafel schreef:spiet, dit kan op dit moment nog niet.
Hoeveel spots haal je dan binnen als je terug van 0 begint? (ik heb Hitnews).

Topicstarter
gerstr

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#7

Bericht door gerstr »

Marler schreef:Ik gok maar even dat deze hier gepost mag worden want het andere topic gaat over 1.7 en niet over 1.71.

Beste,

In de vorige versie van Spotnet 1.56 kon je via de zoekfunctie een eigen filter aanmaken en toevoegen.
Nu kan ik deze optie in 1.71 niet ontdekken. Is dit er uitgehaald, en zo nee, hoe werkt deze optie nu? En zo ja, komt deze super handige optie weer terug in een volgende versie?

Alvast bedankt voor reacties!

Met vriendelijke groet,

Marler
filters.xml bestaat nog steeds :idea:
en ja er zijn al weer nieuwe versie filter sets in omloop - zie spotnet
Gebruikersavatar

Marler
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:37
Reputation: 0
Locatie: Planet Earth

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#8

Bericht door Marler »

gerstr schreef:filters.xml bestaat nog steeds :idea:
en ja er zijn al weer nieuwe versie filter sets in omloop - zie spotnet
Dank voor je respons! :)

Misschien begrijpen we elkaar even niet.

In versie 1.56 kon je m.b.v. de zoekfunctie in Spotnet zelf filters aanmaken, wat het programma ontzettend handig en flexibel maakte. Deze optie kan ik in 1.71 niet terugvinden.
M.a.w. ik zoek geen filtersets (van anderen) maar hoop ze in de toekomst in Spotnet zelf aan te kunnen maken, ook zonder in het filters.xml bestand te hoeven rommelen.. ;)

Met vriendelijke groet,

Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"

CTChrisTus
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 feb 2011, 23:48
Reputation: 0
Usenet: Eweka/Astraweb
Internet: Ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#9

Bericht door CTChrisTus »

Heeft iemand enig idee hoe je filters maakt voor 1.7 voor nieuwe spots en dan bedoel ik nieuwe films - nieuwe muziek - nieuwe games - nieuwe apps. dus geen filter van alles ineen maar apart.

bbdulcy
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2011, 20:38
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#10

Bericht door bbdulcy »

Terug naar spotnet 1.5. De reacties laden tenminste hier goed bij de spots.
Zal eerdaags wel een update komen van versie 1.7.
tot dan terug naar de oude versie.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer