Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.7x

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


dreamer12
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2011, 17:25
Reputation: 0
Usenet: newxs
Internet: ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#31

Bericht door dreamer12 »

Maar de 'oude"versie laat bij mij geen nieuwe post zien. Hij laat de post zien tot gisteravond 21.30 en de nieuwe versie geeft een foutmelding, nl:Fout bij het opstarten van SAB NZBD:SAB timeout? Ik snap er helemaal niets van. BTW ik draai onder windows 7. Help?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



zonnetje
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2011, 20:22
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#32

Bericht door zonnetje »

Robin01 schreef:Helaas,
ik krijg nog steeds 13782 spots:S
Hoe kan ik dit oplossen?
De nieuwe versie maakt een nieuw database bestand. Deze heeft niet meer de extensie .spots, maar .db. Hoeveel spots je hiermee binnen kan halen, zal afhangen van de usenetserver die je gebruikt. Wat je zou kunnen doen is een grote database downloaden (let erop dat ie geschikt is voor deze versie van Spotnet) en hem dan verder bijhouden met je eigen usenetserver. Je moet het bestand nog wel even hernoemen naar je eigen usenetserver (jouweigenusenetserveradres.db). Er zijn er genoeg gepost afgelopen dagen, dus dat zou te doen moeten zijn...

zonnetje
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2011, 20:22
Reputation: 0

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#33

Bericht door zonnetje »

dreamer12 schreef:Maar de 'oude"versie laat bij mij geen nieuwe post zien. Hij laat de post zien tot gisteravond 21.30 en de nieuwe versie geeft een foutmelding, nl:Fout bij het opstarten van SAB NZBD:SAB timeout? Ik snap er helemaal niets van. BTW ik draai onder windows 7. Help?
Blader even een klein stukje terug naar pag. 2, het bericht van William, gisteren geplaatst om 21.00hr. Daar staat een prima stappenplan om een schone installatie te maken. Als het goed is, werkt het daarna weer als een zonnetje. Alleen het downloaden met een extern programma is niet noodzakelijk, dat kan Spotnet daarna ook prima weer zelf.

dreamer12
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2011, 17:25
Reputation: 0
Usenet: newxs
Internet: ziggo

Re: Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.

#34

Bericht door dreamer12 »

Dank je wel!! Het is gelukt!! (Respect)

kupke
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:44
Reputation: 0

Nieuwe versie 1.7.4

#35

Bericht door kupke »

Hallo,

Heb nog steeds versie 1.5.6 maar als ik zie dat nu al 1.7.4 uit is dan denk ik toch dat ik maar eens 1.7.4 erop gaa zetten.
1.5.6 deed het nog steeds prima maar ja, je wilt bijblijven he.

Kan ik meteen naar versie 1.7.4 of moet ik eerst alles verwijderen en opnieuw 1.7.4 installeren? Of kan ik misschien eerst beter versie 1.7.1 installeren en daarna naar 1.7.4.

Als ik dat allemaal ga doen welke bestandjes die nu in m'n programdata staan moet ik dan bewaren of heb ik dan nog nodig?

Topicstarter
gerstr

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#36

Bericht door gerstr »

wat ik zou doen (en ga dat zo ook ff proberen) is:
-versie 1.71 verwijderen (config beheer - apps)
-even c:\programdata\spotnet hernoemen naar c:\programdata\spotnet.171
-versie 1.74 installeren
-bij server gewoon je goede header server van je payserver invullen, want begrijp dat reacties laden etc. ook beter zou moeten werken (zonder cambrium etc.)

laat je even weten hoe het gaat?, ik doe het zo ook

kupke
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:44
Reputation: 0

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#37

Bericht door kupke »

Ga het vanavond ook proberen. Laat wel weten of het is gelukt. Als jij nu ook ff aangeeft of het gelukt is!

Maar kan ik nu ineens van 1.56 naar 1.74 of moet ik eerst naar 1.71 en dan naar 1.74?

Hoor het wel.

Topicstarter
gerstr

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#38

Bericht door gerstr »

het is helemaal gelukt Kupke, eerste indrukken zijn goed. Hij doet iets langer over openen van 1 spot, maar reacties laden dan ook veel sneller - gewoon via mijn payserver waar ik in verleden wel met alternatieven voor header server moest werken.

Was 5-10 min. werk

kupke
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:44
Reputation: 0

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#39

Bericht door kupke »

ok. dank voor je reactie. laat vanavond ook nog wel weten of het lukt.

Maar nogmaals: Kan ik nu ineens van 1.56 naar 1.74 of moet ik eerst naar 1.71 en dan naar 1.74?

Topicstarter
gerstr

Re: Nieuwe versie 1.7.4

#40

Bericht door gerstr »

gewoon van 1.56 naar 1.74. Er wordt toch een hele nieuw type database aangemaakt.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer