Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Maximaal database

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Markpsv15
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011, 00:34
Reputation: 0

Maximaal database

#1

Bericht door Markpsv15 »

  • Windows versie:Vista
    Usenet Provider:Eweka

    Waar download je mee:GrabIt
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Ja
    Wat is het probleem?
    Nou het probleem is. Ik heb de indruk dat ik niet het maximale aantal posts kan weer laten geven in Spotnet.
    Vanwege de ftd look heb ik wat servers hier en daar wat aangepast. Het ziet er zo uit: <Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    <Server Type="Downloads" Server="newsreader63.eweka.nl" Username="xxxxxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
    <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxxxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>

    En bij password heeft iets uit zichzelf veranderd staat nu dat qml blabla in plaats van wat ik ingevoerd had.
Wie kan me helpen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

joao
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 feb 2011, 19:42
Reputation: 0

Re: Maximaal database

#2

Bericht door joao »

Haal ff die password en gebruikersnaam weg anders zit zo iemand te downloaden vanaf jou newsreader.

gerstr

Re: Maximaal database

#3

Bericht door gerstr »

ik heb je username en wachtwoord weggehaald - is niet zo slim om hier te posten

wat is nu precies je vraag want ik weet niet hoe we je nu kunnen helpen? Je hebt een bepaalde indruk, maar ik kan dat vanaf hier niet bevestigen.

Graag even duidelijk je vraag stellen zodat we kunnen helpen

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Maximaal database

#4

Bericht door hjvbft »

Het klopt dat via Eweka niet de volledige Spotnet/SpotLite database zichtbaar is.
Dit komt door de header retentie van Eweka. Verder heeft Eweka zijn eigen topic.
Om ook oudere spots te zien kan een spots bestand van een andere server gebruikt worden.
Uitleg hierover staat in andere topics en op usenet staan diverse spots bestanden.
Aanbieden van links naar deze bestanden mogen niet op dit forum.

Aanvulling: Via textnews.eweka.nl is wel de volledige Spotnet/SpotLite database zichtbaar.
Deze server heeft alleen tekstgroepen.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 06 mar 2011, 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.

gerstr

Re: Maximaal database

#5

Bericht door gerstr »

idd en ja het is normaal dat Spotnet je wachtwoord gescrambled opslaat in servers.xml als je het invoert in het scherm binnen spotnet.

gerstr

Re: Maximaal database

#6

Bericht door gerstr »

topic wordt gesloten ivm uitblijven reactie
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer