Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotlite onder Debian

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


DJvL
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:37
Reputation: 0

Re: Spotlite onder Debian

#21

Bericht door DJvL »

Onder Wine werkt hij ook niet. Tenminste niet hier. Ik draai ook debian x64 (squeeze). En de laatste wine versie.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Freebee
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mar 2011, 23:47
Reputation: 0
Usenet: xs4all
Internet: xs4all

Re: Spotlite onder Debian

#22

Bericht door Freebee »

Wat Wine betreft, je moet wel de Windows versie van SpotLite installeren nadat Wine geinstalleerd is, mocht het niet duidelijk zijn geweest. Ik heb Sid maar ik denk dat het de zelfde wine ver is, 1.0.2.

En wat de segfault betreft, heb ik:

SpotLite[6874]: segfault at 0 ip 00007f07a99e2bea sp 00007fff83f8b3c0 error 4 in libcrypto.so.0.9.8[7f07a993c000+175000]

DJvL
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:37
Reputation: 0

Re: Spotlite onder Debian

#23

Bericht door DJvL »

Natuurlijk gebruik ik dan de windows versie, heb de ubuntu versie al lang geprobeerd, zelfs met een fake lib, wat ook niet hielp. En nee, ik gebruik, zoals ik zei de nieuwste wine versie: wine-1.3.12 en kernel 2.6.36-3, maar het maakt niet meer uit, ik heb nu spotweb, kan ik ook beter aanpassen aan mijn eigen wensen.

/edit
Nu onder wine 1.3.14, werkt hij ook niet.

Freebee
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mar 2011, 23:47
Reputation: 0
Usenet: xs4all
Internet: xs4all

Re: Spotlite onder Debian

#24

Bericht door Freebee »

OK, was niet slecht bedoeld. Trouwens dat Wine is een development versie, niet stable, misschien daarom. Met wine 1.0.2 werkt het iig wel. Maar goed, met spotweb ben je er van af. De Ubunutu versie geeft gelijk een segfault onder Debian met libcrypto in de melding. Geen idee wat SpotLite "wil", ik heb de forums doorzocht maar zie geen melding van vervangende libcrypto's.
Gebruikersavatar

Topicstarter
nom001
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 mar 2011, 21:04
Reputation: 0
Usenet: NewsXS
Internet: KPN
Locatie: /home/nomko
Leeftijd: 49

Re: Spotlite onder Debian

#25

Bericht door nom001 »

robvnl schreef:robv@earth:~$ sudo apt-get install libqtwebkit4
[sudo] password for robv:
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
Package libqtwebkit4 is not available, but is referred to by another package.
This may mean that the package is missing, has been obsoleted, or
is only available from another source
E: Package libqtwebkit4 has no installation candidate

Ubuntu 10.04 geheel bijgewerkt met laatste updates. Misschien een repository toevoegen in /etc/apt/sources.list ?
De vraag is welke.
De gevraagde pakket is alleen te vinden (na enig speurwerk door mijzelf) in de backport van Kubuntu.... :?
De PPA is:
deb http://ppa.launchpad.net/kubuntu-ppa/backports/ubuntu lucid main

Voeg deze regel toe aan je softwarebronnen.
Let wel: ik sta niet in voor allerlei bijwerkingen en neveneffecten. Bij mij werd ineens K3B vanuit die backport geupdate en is alleen via die backport bij te werken.
*ASUS P5KPL-AM SE*Intel Quad CPU Q8200*4 GiB ram*nVidia GeForce 9500GT*Realtek RTL8101/8102E*RaLink RT2500 802.11g*Optiarc DVD RW AD-7200A*HDD:Samsung HD501LJ/HD103SI*Linux Mint 18*
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Spotlite onder Debian

#26

Bericht door KoffieBo0N »

Is ouder dan 5 dagen.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer