Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

moeilijk forum

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
spaansebrabander
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2016, 13:06
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

moeilijk forum

#1

Bericht door spaansebrabander »

Ik ben een forumliefhebber en ben lid van diverse forums. Ik doe nu de 6e poging om in dit forum te komen en nu lukt het. Dit is zeker het moeilijkste forum, ook door de wel erg kleine lettertjes. Ik wil iets melden, maar weet niet waar. Ik zoek <knip> met nl ondertitels. Kan ik vinden en downloaden, maar ze eindigen allemaal met mislukt. Andere films kan ik zonder problemen downloaden, ook <knip> zonder ondertitels. Ook zie ik dat anderen <knip> met ondertitels wel kunnen downloaden. Waaraan ligt dat?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

Re: moeilijk forum

#2

Bericht door Mickroz »

Wil je nu iets over het forum melden of vragen waarom je iets niet gedownload krijgt?
Er mogen op dit forum geen spots namen/uploaders/links enz. geplaatst worden, dit staat ook in de regels die je geaccepteerd hebt bij het registeren op dit forum.

Verder vermeld je vrij weinig informatie in je bericht welk programma je gebruikt, en met wel programma je download.
Daarvoor hebben wij de SRT in gebruik, zo kan je door een paar simpele vragen en selectielijstjes een overzichtelijk bericht maken die na alle vragen te hebben beantwoord in het juiste forum geplaatst wordt.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: moeilijk forum

#3

Bericht door SynologyDude »

ik snap er geen bal van :lol:
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer