Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

spotnet foutmelding

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
wesleywillems
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2018, 02:32
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: ziggo

spotnet foutmelding

#1

Bericht door wesleywillems »

hoi hoi,

ik heb spotnet op mijn pc staan en op mijn laptop maar op beide geeft hij bij opstarten een foutmelding zomaar van het een op het ander moment
mijn pc draait op windows 10 en mijn laptop op windows 7 op beide is niks speciaals gebeurd savonds deed spotnet het nog en smorgens ineens bij opstarten de fout 500 welcome to snellerdownloaden (500) beetje rare fouthalf engels half nl en namelijk nog nooit gezien en ook al gezocht maar niks over bekend zover ik kon vinden ik zoek al een paar dagen en hoopte ook dat het miss vanzelf overging maar het geeft nog altijd de zelfde fout aan heb spotnet al meerdere keren volledig verwijderd en opniew geinstalleerd maar helpt niet mijn modem resetten helpt ook al niet mijn provider is ziggo en die zeggen dat het niet bij hun kan liggen weet iemand wat deze fout betekend en hoe ik het kan oplossen want ik heb namelijk wel betaald tot 19 dec dit jaar en ik heb het nodig ivm mn werk omdat het nogal handige tooltjes aanbood die ik elders niet aan kom of heel duur ik heb ook spotlite en spotgrit of dergelijke dingen geprobeerd maar ook daar de zelfde melding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



perfecto80
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2018, 19:35
Reputation: 0

Re: spotnet foutmelding

#2

Bericht door perfecto80 »

Hier precies hetzelfde, Windows 10 (64) Als het niet aan Ziggo ligt, misschien aan een update van Windows? Wie helpt?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: spotnet foutmelding

#3

Bericht door mesa57 »

Zeer waarschijnlijk komt die melding van je USP (snellerdownloaden) vandaan.

Hakar
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2015, 22:44
Reputation: 1
Usenet: Sunnyusenet
Internet: Ziggo

Re: spotnet foutmelding

#4

Bericht door Hakar »

Mesa57 heeft het bij het rechte eind.
Op een ander forum heb ik vernomen dat de server van newsconnection in onderhoud is, en daardoor al sinds vorige week woensdagavond plat ligt.
Je zou een mail richting newsconnection kunnen sturen, maar reactie krijg je niet.

blockbuster
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2018, 12:52
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: Ziggo
Gender:

Re: spotnet foutmelding

#5

Bericht door blockbuster »

Maar mag ik vragen, ligt de server van newsconnection nog steeds plat of is er iets anders aan de hand ??
want ik kan dus ook niet meer via newsconnection downloaden

Topicstarter
wesleywillems
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2018, 02:32
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: ziggo

Re: spotnet foutmelding

#6

Bericht door wesleywillems »

bij mij deed hij het laatst nog steeds niet
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: spotnet foutmelding

#7

Bericht door mesa57 »

newconnection ligt er nog steeds uit. Vraag me af of ze nog ooit terugkomen.
Hitnews schijnt een aanbieding te hebben voor bestaande newsconnection klanten.

Topicstarter
wesleywillems
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2018, 02:32
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: ziggo

Re: spotnet foutmelding

#8

Bericht door wesleywillems »

ok ja ik zit enkel met het probleem Bewindvoering die doet er nogal moeilijk over omdat hij tot december betaald heeft wil hij niet voor die tijd opniew betalen dus ik werk momenteel via testaccounts van snelnl

mkv2610
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2018, 11:16
Reputation: 0
Usenet: newsconnection
Internet: ziggo

Re: spotnet foutmelding

#10

Bericht door mkv2610 »

Heeft iemand ervaring met usenet today en zo ja is dit betrouwbaar ? Dit aangezien ik via Google niet zulke hele positieve reacties kreeg, opzeggen zou niet heel erg vlekkeloos gaan zeg maar... Alvast dank voor jullie reactie(s) !

Groet
MKV
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer