Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

na verandering wachtwoord geen toegang meer op spotnet code 502

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
chris64
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2016, 14:05
Reputation: 0
Usenet: spotnet
Internet: ziggo

na verandering wachtwoord geen toegang meer op spotnet code 502

#1

Bericht door chris64 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mijn wachtwoord veranderd bij eweka
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had contact opgenomen met eweka over een automatische afschrijving. Ik had geen machtiging verstrekt, en heb deze dan ook in mijn account aangepast. Mijn abonnement loopt nog tot 29-01-2018. Spotnet staat vast in mijn startpagina. Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding 502. Gebruik gegevens is niet correct probleem.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn aangepaste wachtwoord in mijn eweka account, maar weet niet hoe ik dit moet koppelen aan spotnet. Kreeg ook geen duidelijk antwoord van eweka
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Internet en forum afspeuren. Ik gebruik de nieuwste versie van spotnet.
Ik begin nog niet aan een schone installatie, want ik ben een behoorlijke digibeet.

wel de windows firewall uitgeschakeld
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

geen idee
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows defender firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mijn wachtwoord veranderd bij eweka
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had contact opgenomen met eweka over een automatische afschrijving. Ik had geen machtiging verstrekt, en heb deze dan ook in mijn account aangepast. Mijn abonnement loopt nog tot 29-01-2018. Spotnet staat vast in mijn startpagina. Sinds eergisteren krijg ik steeds de melding 502. Gebruik gegevens is niet correct probleem.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met mijn aangepaste wachtwoord in mijn eweka account, maar weet niet hoe ik dit moet koppelen aan spotnet. Kreeg ook geen duidelijk antwoord van eweka
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Internet en forum afspeuren. Ik gebruik de nieuwste versie van spotnet.
Ik begin nog niet aan een schone installatie, want ik ben een behoorlijke digibeet.

wel de windows firewall uitgeschakeld
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

geen idee
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

geen idee
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: na verandering wachtwoord geen toegang meer op spotnet code 502

#2

Bericht door Blauwbek »

Ik weet niet precies hoe het werkt in Spotnet 2.0, maar je kon altijd je gegevens aanpassen onder de instellingen (uit mn hoofd bij bewerken).
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
chris64
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2016, 14:05
Reputation: 0
Usenet: spotnet
Internet: ziggo

Re: na verandering wachtwoord geen toegang meer op spotnet code 502

#3

Bericht door chris64 »

Ik heb net zelf het antwoord gevonden op mijn probleem :) Nogmaals bij spotnet gekeken, en had nooit geweten dat je in de linker bovenhoek je instellingen, ect kon aanpassen. Dom, dom, dom! :oops:
Alles functioneert weer als vanouds :lol:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer