Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Extern downloadprogramma gebruiken

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Cryptopsy
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2016, 14:06
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: XS4ALL

Extern downloadprogramma gebruiken

#1

Bericht door Cryptopsy »

Hallo mensen,

Ik ben net begonnen met SpotNet (de vorige versie liep bij het updaten altijd vast op mijn computer). Ik loop alleen tegen het probleem aan dat veel posts niet compleet binnengehaald worden. Het vervelende is dat ik dan niet weet of dit aan SpotNet ligt, aan de NZB, of aan mijn nieuwsserver.

Ik zou daarom graag mijn 'eigen' programma gebruiken (AltBinz). Daarmee kan ik veel beter zien wat er allemaal gebeurt. Alleen heb ik het probleem dat ik via SpotNet geen NZB's kan downloaden en ook geen informatie over de post zie (waarmee ik dus op een NZB-site een NZB zou kunnen binnen halen).

Is er een manier om bestandsnamen of NZB's uit SpotNet te halen, zodat ik AltBinz kan gebruiken? Ik zie mij nu genoodzaakt SpotLite te gebruiken, omdat ik daarmee die NZB's wel zelf kan downloaden. En dat vind ik wel jammer, want voor de rest vind ik SpotNet wel erg mooi!

Bij voorbaat dank voor de hulp.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 okt 2016, 14:23] --

Aaargh! Niet te geloven. Nu pas zie ik dat de menu-optie 'Downloaden' de mogelijkheid biedt tot het opslaan van NZB's.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Extern downloadprogramma gebruiken

#2

Bericht door mesa57 »

Prima wens. In spotnet 1.8.6.3 zit dat al, daar kun je de NZB info opvragen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer