Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet 2.0 problemen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Misha87
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2016, 12:29
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: ziggo

Spotnet 2.0 problemen

#1

Bericht door Misha87 »

Spotnet ziet bij mij maar tot 44/60 dagen als ik verder naar beneden wil scrollen gebeurd er niks kan niet verder scrollen naar beneden normaal kon ik altijd scrollen tot ik een ons woog maar nu dus niet meer
dus hij ziet maar 240 spots van de bijna 1.3 miljoen en meer laad hij dus ook niet in als ik naar beneden scroll
opnieuw geinstaleerd/laatste versie van spotnet 2.0 niks helpt!!!


Groetjes Misha
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Spotnet 2.0 problemen

#2

Bericht door EindBaas »

Sinds wanneer is dit probleem ontstaan ? Je kunt dit oplossen door de database opnieuw binnen te halen.
Deze spot database kun je verwijderen en daarna opnieuw laten aanmaken (duurt even)

Topicstarter
Misha87
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2016, 12:29
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: ziggo

Re: Spotnet 2.0 problemen

#3

Bericht door Misha87 »

al meerderen keren gedaan niks werkt, en ik heb geen idee kwam er vanmiddag achter toen ik wat games wou vinden die er nogn niet zo lang geleden opstonden
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Spotnet 2.0 problemen

#4

Bericht door EindBaas »

En komt dit enkel voor bij 2.0 ? Wat als je classic 1.8.6.3 download van de homepage van http://www.spot-net.nl ?
Geeft deze wel de juiste database weer ? Dit is een ander programma dus mogelijk dat het daar wel juist functioneert.

Valentijn69
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2017, 14:48
Reputation: 0
Usenet: Newsxs
Internet: KPN
Gender:

Re: Spotnet 2.0 problemen

#5

Bericht door Valentijn69 »

Ik snap niet hoe de Nederlandse ondertiteling werkt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer