Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Foutmelding: Time-out opgetreden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Flying Quats
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2016, 14:49
Reputation: 0
Usenet: Planet (KPN)
Internet: KPN

Foutmelding: Time-out opgetreden

#1

Bericht door Flying Quats »

Sinds enkele dagen kan ik geen posts meer naar de downloadlijst krijgen. Het Voortgangsrondje blijft onnodig lang draaien en een venster verschijnt met de volgende tekst: "ReceiveAsync: Er is een time-out opgetreden (952)"
Ik gebruik nu Spotnet 2.0.0.211
Is iemand bekend met dit fenomeen?
Vast bedankt voor reactie, Flying Quats
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Foutmelding: Time-out opgetreden

#2

Bericht door EindBaas »

Hoe gaat het als je spotnet classic gebruikt vanaf de homepage ? Ik zie namelijk dat je de gratis usenet servers van Planet/KPN gebruikt. Deze werken over het algemeen een stuk minder goed dan de betaalde abonnementen.

Joch52
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2016, 10:46
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN

Re: Foutmelding: Time-out opgetreden

#3

Bericht door Joch52 »

Ik heb ook last van dit probleem, sinds dezelfde tijd als Flying Quats. Je kunt wel downloaden wanneer je Alleen Afbeeldingen inschakelt, maar de snelheid is veel trager. Is dit wellicht een manier om je op een betaalde usenet provider te laten abonneren?

FriedrichF
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2016, 10:20
Reputation: 0
Usenet: usenet.nl
Internet: Ziggo

Re: Foutmelding: Time-out opgetreden

#4

Bericht door FriedrichF »

Ik hoop dat mijn probleem enigszins aansluit op bovenstaande:
Ik ben net geabonneerd op usenet.nl en wilde Spotnet_v2.0.0.210 hierop aansluiten.
Installeren van dit programma lukt niet. Bij het invullen vul ik "anders" in en bij adres: Usenet.nl.
Poort 119 en Verbindingen 4 laat ik staan.
Dan vul ik de gebruikersnaam en wachtwoord in van Usenet.
Als ik klik op verbinden zie ik minuten lang een rondje en uiteindelijk:
The connection attempt timed out, or the connected host has failes to respond. (931)
Wie helpt mij? ik ben al een halve dag vruchteloos aan het zoeken.

Topicstarter
Flying Quats
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2016, 14:49
Reputation: 0
Usenet: Planet (KPN)
Internet: KPN

Re: Foutmelding: Time-out opgetreden

#5

Bericht door Flying Quats »

Zoals geadviseerd heb ik Classic Spotnet v 1.8.5.9 geinstalleerd met nog beroerder resultaat.
Deze versie blijft zelfs hangen als ik een post naar de download lijst probeer te halen.
Deze classic heb ik dus weer verwijderd en opnieuw versie 2.0 geinstalleerd.
Eerder genoemde time-out fout is begonnen na een aut. update van Windows 10 Home naar versie1607.

Knoppie71
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:00
Reputation: 0
Usenet: extremeusenet
Internet: kpn

Re: Foutmelding: Time-out opgetreden

#6

Bericht door Knoppie71 »

Ik heb precies hetzelfde en ik kom er niet doorheen. Ik heb zelfs Kaspersky uitgeschakeld maar dat mocht ook niet baten.
Ik heb een News Server Tester er op gezet en die maakt wel verbinding met mijn news server.
Ik heb wel gezien dat spotnet een uitgaandsignaal heeft maar geen binnenkomend signaal, het lijkt wel een firewall probleem.
Maar poortforwarding heb ik geprobeerd maar hielp ook niet, voorzover ik dat op de juiste manier gedaan heb.
Als iemand een oplossing heeft heel graag, begin erg wanhopig te worden.
mvg Bas
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer