Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet 2.0 opent geen spots

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ElCondor
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2018, 19:15
Reputation: 0
Usenet: i-telligent
Internet: Ziggo

Spotnet 2.0 opent geen spots

#1

Bericht door ElCondor »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.265 (laatste versie)
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-Telligent
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Ik heb Spotnet op 2 PC's ge??nstalleerd staan. Ik heb een probleem met de nieuwste installatie.
Geef een beschrijving van je probleem: Op de PC waar ik het probleem heb is SpotNet 2 net nieuw ge??nstalleerd. De database heb ik helemaal succesvol kunnen bijwerken (door database compressie uit te zetten) maar als ik vervolgens een spot wil openen dan opent er wel een nieuwe tab, maar deze blijft leeg. Boven de titelbalk van de tab blijft een wieltje draaien alsof er nog geladen wordt. Dit heb ik wel eens een paar uur laten lopen, maar de spot opent echt niet.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Database files opnieuw aangemaakt, wel of geen comments laten downloaden, gezocht op dit forum, en daar wordt dan soms geadviseerd omterug te gaan naar 1.9, maar dit moet toch ook kunnen werken met SpotNet 2.0. Sterker nog, dezelfde versie staat al een paar jaar ge??nstalleerd op een andere PC, geupdate naar dezelfde versie als de nieuwe installatie en daar werkt het wel gewoon.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer