Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Verlanglijst

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
aarno009
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2017, 15:48
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Ziggo
Gender:

Verlanglijst

#1

Bericht door aarno009 »

Het gebeurt mij regelmatig dat ik iets zoek dat er nog niet op staat. Vaak later wel. Maar in dat soort gevallen zou ik graag een soort van verlanglijst willen hebben. Dat zou wmb als volgt kunnen werken.
1. Als ik een zoekterm heb ingevoerd die geen resultaat oplevert, zou in plaats van een resultaat een knop moeten verschijnen: Zoekterm in verlanglijst opnemen?
2. Het mooiste zou ik vinden, als iedere keer dat ik Spotnet opstart, die automatisch even kijkt of de in de verlanglijst opgenomen zoektermen inmiddels wél een resultaat opleveren. En anders dat ik naar die verlanglijst toe kan en de daarin opgenomen zoektermen zelf opnieuw in het zoekveld zet.

Is maar een suggestie.
Groet,
aarno009
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Verlanglijst

#2

Bericht door Ypsos »

Je kunt hier Spotnet Watch voor gebruiken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer