Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

laptop overleden

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
martDB74
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2014, 12:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

laptop overleden

#1

Bericht door martDB74 »

Hoi.

mijn laptop is van de week overleden. nu heb ik spotnet 2.0 op een andere geinstalleerd. nu weet ik dat je het zelfde account op meerdere comp/laptops kunt installeren maar dan de verbindingen moet halveren. nu sinds dat mn laptop dood is is dus mijn vraag , hoe kan ik de volle snelheid weer krijgen?

alvast bedankt
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: laptop overleden

#2

Bericht door SynologyDude »

Als je laptop dood is verbruikt hij geen verbindingen meer. Het is alleen voor actieve verbindingen. Het kan zijn dat wat je probeerd te downloaden heel oud is en die downloads zijn vaak trager of je maakt bijvoorbeeld gebruik van een gare wifi kaart in je laptop.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer