Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

problemen met spotnet na update

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
madfire
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2011, 19:56
Reputation: 0

problemen met spotnet na update

#1

Bericht door madfire »

Omdat ik via spotnet 2.0.0.236 niet meer via de help functie kan reageren het volgende: na updaten van de database staan de spots keurig vermeld, maar als ik dubbelklik op een spot dan kan dit niet worden geopend. De pagina blijft wit...ook bij de helpfunctie blijft na openen de pagina blank en bij het tabblad blijft het "rondje"draaien. Na verloop van tijd sluit spotnet zichzelf af en geeft ook een melding....Als iemand dit aan de ontwikkelaars wil doorgeven svp... (Respect)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Valentijn69
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2017, 14:48
Reputation: 0
Usenet: Newsxs
Internet: KPN
Gender:

Re: problemen met spotnet na update

#2

Bericht door Valentijn69 »

Sorry, net een vraag gesteld die niet compleet was.
Heb een nieuwe laptop met windows 10. Daarop Spotnet 2.0 geïnstalleerd. Snap niet hoe de Nederlandse ondertiteling werkt. Bij oude versie op oude laptop geen problemen. Kan iemand me helpen? Ik snap er niets van.

MV_MV
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2017, 20:48
Reputation: 0
Usenet: news.usenet.farm

Re: problemen met spotnet na update

#3

Bericht door MV_MV »

Hallo

Had vorige versie geïnstalleerd staan en werkte als een zonnetje.
Nu nieuwe versie staat mijn payserver news.usenet.farm er niet meer tussen en als ik anders..... aanklik blijft het uitgegrijsd en kan ik het niet installeren.
Baal er wel van omdat ik 2.0 beter vind als de "oude" spotnet als applicatie..

Is er een mogelijkheid om mijn probleem op te lossen ?
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: problemen met spotnet na update

#4

Bericht door EindBaas »

Je kunt altijd op "Provider anders" klikken en zelf de server gegevens invullen.
Maar zelf vind ik Spotnet Classic beter en stabieler. Deze wordt ook actiever ontwikkeld naar mijn idee.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer