Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

hacker op subtitle site

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

hacker op subtitle site

#1

Bericht door marmad »

Op spotnet wordt regelmatig naar deze subtitle site: knip doorverwezen. Ik kom hier dan regelmatig een boodschap tegen die ik niet vertrouw. Het lijkt mij een site die je computer wil highjacken en geld wil verdienen door dit telefonisch voor je op te lossen.
Ik sluit de pagina altijd af via taakbeheer omdat ik niets durf in te drukken op die pagina.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het echt een criminele hacker?
Bijvoorbaat dank voor een reactie
Groet
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: hacker op subtitle site

#2

Bericht door SynologyDude »

welke subtitel site? ondertitel.com? die is betrouwbaar. Maar opensubtitles.org wel oppassen waar je op klikt. Hoop reclame daar maar werkt wel.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

Topicstarter
marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

Re: hacker op subtitle site

#3

Bericht door marmad »

De site was eruit geknipt. Maar was addic7ed. Er komen steeds meer griezelige boodschappen door. Bij het downloaden wordt je "geredirect" .
Ben bang voor virus die je computer molt.
Bedankt voor je reactie en suggestie. Zak daar eens gaan kijken.
Groet
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: hacker op subtitle site

#4

Bericht door EindBaas »

Ik gebruik zelf meestal de Kodi plugins om automatisch ondertitels te zoeken vanaf diverse websites.
Scheelt een hoop hand werk!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer