Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Repareren en uitpakken NIET uit te schakelen

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Leeghoofd83
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2018, 11:36
Reputation: 0

Repareren en uitpakken NIET uit te schakelen

#1

Bericht door Leeghoofd83 »

Ik krijg ondanks het volgen van stappen op faqs en forums het niet voor elkaar deze opties uit te schakelen. Belachelijk, mijn processor en schijf draaien over 100% en mijn pc is onbruikbaar hierdoor, kan iemand alsjeblieft het hele stappenplan voor me voorkouwen?
Waarrom is er geen optie om dit uit te schakelen? In het ini bestand staan "unzip_enable" en "unrar_enable" gewoon op 0, echter spotnet blijft doodleuk de prestaties van mijn pc verzieken. Ik word hier echt supermoe van gewoon. PLEASE HELP

Edit: ff vergeten: het probleem is dus dat spotnet uiteindelijk meerder downloads tgelijkertijd gaat repareren EN uitpakken, dat hoort toch niet?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Repareren en uitpakken NIET uit te schakelen

#2

Bericht door SynologyDude »

Het rename en unpacken kan inderdaad best wat cpu en geheugen kosten. Misschien een wat lichtere download client gebruiken zo als nzbget?

Wat zijn je pc specs?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

Topicstarter
Leeghoofd83
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2018, 11:36
Reputation: 0

Re: Repareren en uitpakken NIET uit te schakelen

#3

Bericht door Leeghoofd83 »

Hey SynologyDude, thnx voor je reactie man :)

Ik heb zo zitten klooien he, ik verwachtte al zoiets, die sab en get bleven inderdaad maar terugkomen bij het googlen. Ook raar eigenlijk dat er geen aan en uit switch op spotnet zit voor automatisch repareren en uitpakken.

Tja ik heb een budget pctje maar best krachtig:

AMD A10-6800tm APU with Radeon(tm) HD Graphics 4.10GHz
12.0 GB (RAM)
Windows 10 64bit
Nvidia GeForce GTX 750 Ti

Ik heb er niet HEEL veel kaas van gegeten maar ik denk dat elke pc wel moeite krijgt als die met 5 uitpakprocessen tegelijkertijd bezig is.
Nogmaals dank voor de reactie
Groet, Leeghoofd

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Repareren en uitpakken NIET uit te schakelen

#4

Bericht door SynologyDude »

Via taakbeheer het proces een lager prio geven? Taakbeheer Tablad Detials >rechtermuis klik het proces> Prio instellen.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer