Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Probleem met binnenhalen NZB met Spotnet 2.0.x

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Probleem met binnenhalen NZB met Spotnet 2.0.x

#1

Bericht door George »

Hallo,

Ik werk met versie 2.0.x (historie van de verschillen met 1.8.x/1.9.* zijn mij wel duidelijk).
Ik ben nog uit de tijd van FTD, dus zou ik het wel zo'n beetje moeten kunnen snappen, maar toch..

Vraag 1. Ik heb altijd begrepen dat de download-client van Spotnet NZBget was, maar als ik het goed begrijp is dat (net als in 1.9.x) SABnzb. Verwarrend is dat bij de Geavanceerde instellingen > Geavanceerde downloads, de mogelijkheid geboden wordt om met de 'externe' NZBget te werken. Waarom dan niet de externe SABnzb?

Vraag 2. Ik gebruik naast Spotnet ook Newsbin, Als ik op Newsbin een nzb download, wil ik deze graag met Spotnet binnenhalen, Maar waar staat de juiste Spotnet.exe?
Als ik via 'Openen met...' c:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.244\spotnet.exe' kies, krijg ik een mededeling dat 'de applicatie te oud zou zijn? Maar ik heb toch de laatste, versie 2.0.0.244?

In de eigenschappen van de snelkoppeling naar Spotnet op het bureaublad zie ik dit pad:
C:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\Update.exe --processStart Spotnet.exe. Dus met extra parameters (of zo)? Dat werkt prima.
Maar ik wil dus op een gedownloade nzb kunnen klikken waarna 'probleemloos' de nzb in Spotnet gedownload wordt.

Kortom, voor mij verwarrend, maar wellicht heb ik iets gemist of snap ik het gewoon niet :-(.

Vraag of iemand de moeite wil nemen om mij 'uit de droom' :-) te helpen:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Probleem met binnenhalen NZB met Spotnet 2.0.x

#2

Bericht door SynologyDude »

Ik zou gewoon alleem nzbget gebruiken waarom allemaal zo moeilijk doen? NZBget is het snelst in vergelijking met sabznbd. En verder een spotweb site zo als nzbserver.com of nzbstars.com Werkt allemaal veel sneller.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

Topicstarter
George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Re: Probleem met binnenhalen NZB met Spotnet 2.0.x

#3

Bericht door George »

Ik probeer het juist 'makkelijk' te doen. Alles binnen halen met een client.
Maar goed, dat was ook niet het antwoord op mijn vragen .... Hoop nog steeds dat iemand mij hierbij kan helpen...

Topicstarter
George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Re: Probleem met binnenhalen NZB met Spotnet 2.0.x

#4

Bericht door George »

Jammer dat niet iemand even de moeite kan/wil nemen om te antwoorden. Maar goed, je moet er ook maar altijd zin in hebben :|
Bij DUKEN wel binnen een dag antwoord.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer