Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Flac bestanden taggen

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Buurman667
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 mar 2011, 23:55
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: upc

Flac bestanden taggen

#1

Bericht door Buurman667 »

Ik wil mijn flac bestanden taggen zodat ik de info kan zien bij afspelen via mediaplayer.Tot nu toe de enigste manier waarop dat lukt is als je de bestandsnaam handmatig veranderd in mp3 en dan tagt met mp3 tag. Daarna weer handmatig een voor een de bestanden in flac terug zetten en mp3tag openen met kladblok en de mp3 bestanden ook weer omzetten na flac. Kortom hoop werk heb me suf gegoogeld na een proggie die flac direct kan taggen maar helaas nog niks gevonden misschien iemand een idee heb al div programma's geprobeerd maar helaas :( :thanku:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Flac bestanden taggen

#2

Bericht door Blauwbek »

met tools als Tag&Rename zou je moeten kunnen doet wat je zoekt?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Flac bestanden taggen

#3

Bericht door Wheaten »

Kijk hier eens naar: mediamonkey

Topicstarter
Buurman667
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 mar 2011, 23:55
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: upc

Re: Flac bestanden taggen

#4

Bericht door Buurman667 »

Blauwbek schreef:met tools als Tag&Rename zou je moeten kunnen doet wat je zoekt?
Heb het e.e.a uit geprobeerd maar deze werkt ook niet helaas ga verder met zoeken. Vindt wel raar flac wordt toch heel erg veel gebruikt zou denken dat daar wel een goed tag programma voor was . Heb flac ook omgezet na ape dan krijg je wel alle info maar komt de cover weer niet te voorschijn op mijn mediaplayer wel wel bij afspelen via de pc met diverse spelers
kortom ga gewoon door met zoeken. En mediamonkey ziet ook alles maar ja die zit niet op mijn mediaplayer (A.C RYAN ) :( :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer