Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Usb stick

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Usb stick

#1

Bericht door corenlia »

ik weet niet of ik in de juiste catogerie zit maar stel toch mijn vraag maar.
ik heb een film [knip] met ned ondertiteling op de usb stick gezet de stick in mijn samsung smart tv gedaan hij speelt de film prima af maar waar ik ook zoek krijg met geen mogelijkheid de ned ondertiteling erbij alles op mijn afstand bediening uitgeprobeert ook met andere films precies hetzelfde wie weet de oplossing b.v.d
Het is niet toegestaan titles te vermelden. Je brengt hiermee het forum in gevaar. http://www.spot-net.nl/forums/rules/index.php#rule3
- Wheaten
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Usb stick

#2

Bericht door Wheaten »

Voor zover ik weet heeft Samsung zich aan regels te houden en kan je geen menu bediening doen van een rip.
Mochten er mensen zijn die dit wel voor elkaar hebben gekregen laat het ons weten.

Voor zover mij bekend, kan je enkel embedded subtitels (bv divx) en losse srt bestanden, zolang deze maar niet in *.ts formaat is, afspelen op een Samsung Smart TV.

Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: Usb stick

#3

Bericht door corenlia »

dank je wel wheaten dan weet ik het.
de film was iets te groot voor de dvd schijf terwijl de film dvd 5 formaat was heb nog geprobeert om hem met shrink te verkleinen maar dan gaf die op een zeker moment aan dat er te weinig schrijf ruimte is terwijl ik ruimte zat heb op de laptop weet je hier iets op
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Usb stick

#4

Bericht door Wheaten »

euh,
Je wil heb shrinken terwijl je het op de USB zet? Voor zover ik weet eet je TV geen DVD's?

Ik zou zelf nooit DVD maar mkv kopen ;) .
Je kan DVD omzetten naar MKV met behulp van het programma: MakeMKV.
Je kan dan specifiek taal, ondertitel en audio opgeven, die je wilt hebben.
Dit speelt vervolgens zonder problemen de film en ondertiteling af op je Samsung Smart TV.

Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: Usb stick

#5

Bericht door corenlia »

zo bedoelde ik het niet maar ik wilde de film met shrink iets inkorten en daarna op dvd branden.en daarna in mijn dvd player doen
maar dan gaf die op een zeker moment aan dat er te weinig schrijf ruimte is terwijl ik ruimte zat heb op de laptop weet je hier iets op
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Usb stick

#6

Bericht door Wheaten »

Nee blijkbaar heb je geen DVD5, maar DVD9 genomen. Je kan met shrink normaliter comprimeren tot DVD5 formaat. aangezien deze aangeeft dat het niet kan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
Dat kan ik vanaf hier niet bepalen.

Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: Usb stick

#7

Bericht door corenlia »

dank je wel wheaten dan haal ik morgen wel een double layer dvd en brand ik hem daar op
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer