Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Films op Storio 2 van V-Tech kijken

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Leon3180
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2013, 20:26
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Films op Storio 2 van V-Tech kijken

#1

Bericht door Leon3180 »

Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan en wil helpen.
Ik wil graag voor mijn kleine meid een paar disney films op haar Storio 2 van V-Tech zetten, nu komt dus het probleem.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar om films te converten naar een goed formaat voor de storio2, ik zal hieronder de specs even geven van het apparaatje:

filetype AVI
Videoencoder MJPEG
Display size 480 x 272
framerate 15fps
Bitrate 2400kbps
Audioencoder PCM
Audiochannel Mono
Sampling Rate 22.05kHz

Nu wil staat er op spotnet een geconverteerd filmpje van [knip] dus het is wel mogenlijk en is zeer goed te kijken op de Storio, ik hoop dus dat iemand hier al een antwoord op weet of anders mij zou willen helpen met dit probleem.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite die jullie hiervoor willen nemen,
Greetz leon3180
titel verwijdered
- Wheaten
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Films op Storio 2 van V-Tech kijken

#2

Bericht door hjvbft »

Wie konvertiere ich Videos, um Sie auf dem Storio 2 abzuspielen?

Für Informationen zum Konvertieren von Videos geben Sie bitte "Video Converter" in eine Internet-Suchmaschine ein. Bitte beachten Sie, dass es möglicherweise rechtliche Beschränkungen bei der Verwendung einiger kommerzieller Video-, Film- sowie Programmdaten und anderer Inhalte geben könnte, für die VTech keinerlei Verantwortung und Haftung übernimmt.

Empfohlene Formatierungseinstellungen für die Kompatibilität von Videos zum Abspielen auf dem Storio 2:
Unterstütztes Format: H.264 (baseline) oder MJPG Video und MP3 Audio in einer AVI Datei
Empfohlene Auflösung: 480x272 bei Bildformat 16:9 und 320x240 bei Bildformat 4:3. Andere Auflösungen werden unterstützt, sind aber nicht optimal für das Gerät.
Empfohlene Video-Bitrate: 600 Kb/s. Andere Bitrates werden unterstützt, sind aber nicht optimal für das Gerät.
Empfohlene Audio-Bitrate: 96 Kb/s. Andere Bitrates werden unterstützt, sind aber nicht optimal für das Gerät.
Maximale Datei-Größe: 2 GB (Bei den empfohlenen Einstellungen entspricht dies einer Abspieldauer von ca. fünf Stunden).


Folgende kostenlose Software kann zur Konvertierung der meisten Videos benutzt werden:

Avanti GUI
eRightSoft Super©
MediaCoder
TEncoder

Alle Marken sind Eigentum ihres jeweiligen Besitzers. VTech übernimmt keine Haftung für die Inhalte der aufgeführten kostenlosen Software. bron
Vermeld wat meer specificaties van het afspeelbestand en een paar gratis programma's die gebruikt kunnen worden voor het omzetten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer