Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

MP3 CD's branden voor de auto

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Nicow
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 nov 2011, 18:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

MP3 CD's branden voor de auto

#1

Bericht door Nicow »

De titel zegt het al; ik wil MP3 CD's branden voor mijn auto (Audi A4, 2006 met audio/navigatie-systeem). Dit deed ik altijd zonder problemen op mijn Windows laptop... Maar ik probeer het nu al de hele dag op mijn Macbook, met Toast Titanium, en het wil maar niet lukken.

Ik heb ze geprobeerd als 'MP3 CD', 'Audio CD' en als Data, maar ik krijg in de auto niks anders dan een leeg scherm te zien.

Kan dit door beperkingen van de applicatie komen? Ik heb zelf altijd met windows gewerkt en nu een tijdje met IOS, maar weet nog bijzonder weinig van applicaties, dus zou ook niet weten wat de beste applicatie is om te branden.

Edit: Als MP3 CD branden via iTunes werkt ook niet. Eens proberen als Audio..
Edit: Bij Audio steeds de melding dat het er niet op past (iets meer dan 400mb), dus dat heb ik maar opgegeven.
Edit: Ook 'Iso 9660' geprobeerd met Toast Titanium, maar ook dat mocht niet baten.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer