Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Film afspelen op TV

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
tico
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2013, 09:43
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: UPC

Film afspelen op TV

#1

Bericht door tico »

Hallo, even een vraagje van een internetdummie ;) . Ik heb pas spotnet, nu wil ik films downloaden op een externe disk en die dan zo afspelen op mijn TV. (kan op mijn TV ) Maar welk formaat film moet ik nu nemen? Somige moet ik eerst op dvd branden (wil ik niet ) bij andere krijg ik weer een map met TS-video. Wat ik dus zoek is een format die ik als ik hem gedownload heb gelijk zo af kan spelen. Wie kan mij hier ff wijzer in maken?
Groet tico
Geen spotnetprobleem dus verplaatst.
Onderwerp aangepast
- ManiaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Xatnos
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:30
Reputation: 0

Re: Film afspelen op TV

#2

Bericht door Xatnos »

TS-VIDEO zijn over het algemeen formaat voor DVD's.
Ik zou je aanraden om eens te kijken naar een Mediaplayer. hier kan je eenvoudig een usb stick of hardeschijf op aansluiten en een beetje een goedmerk speelt tegenwoordig bijna alles af!

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Film afspelen op TV

#3

Bericht door hjvbft »

Wat is het merk en type van de tv?

Emma2012
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2013, 16:29
Reputation: 0
Usenet: easy
Internet: kpn

Re: Film afspelen op TV

#4

Bericht door Emma2012 »

dvix

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Film afspelen op TV

#5

Bericht door hjvbft »


Wraith
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2013, 20:02
Reputation: 0
Usenet: usenet
Internet: netvisit

Re: Film afspelen op TV

#6

Bericht door Wraith »

Hoi,
Je probleem ligt in het feit dat je een normale harde schijf gebruikt, je moet een harde schijf extern gebruiken die als een mediaplayer is ingericht. Op deze schijf maak je mappen aan en kopieer je de uitgepakte film in de aangemaakte map, wel voor elke film een map aanmaken.
De meeste mediaplayers werken met VOB bestanden, ook divx bestanden zijn mogelijk.
Kijk bij het aanschaffen van een mediaplayer ook naar de mogelijkheid om ondertiteling in te stellen. Er zijn mediaplayers die daar moeite mee hebben, dus bij aanschaf goed naar informeren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer