Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

kan niet meer downloaden

Al je vragen over modem/router instellingen, bekabeling, usersettings, mail instellingen, modem activatie procedures enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
lebke
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2013, 16:41
Reputation: 0

kan niet meer downloaden

#1

Bericht door lebke »

Ik gebruik de nieuwsreader NZB Leech op mijn Samsung tablet icm sunnyusenet.
Sinds twee dagen kan ik opeens geen bestanden meer downloaden.
Ik krijg de volgende foutmelding: unable to resolve host news.sunnyusenet.com no address associatie with host name.
Gegevens (username, password etc.) zijn correct ingevuld.
Mail met sunnyusenet bracht geen oplossing, alleen dat men vermoedde dat de DNS instelling misschien niet juist was.
Ik kan gewoon internetten en emailen. En heb niks gewijzigd voordat het probleem ontstond.
Ik zie ook niet waar ik de DNS in de tablet kan veranderen en hoe ik dat moet doen. Al googelen kom ik er niet uit.
Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn en/of wat ik kan doen?
Bedankt lebke

-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 mei 2013, 19:58] --

Extra info: Het blijkt dat ik met de niewsserver van mijn provider wel gewoon kan downloaden (zelfde tablet, internettoegang en newsreader). Alleen dus niet met mijn sunny account.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: kan niet meer downloaden

#2

Bericht door hjvbft »

Je kan de dns cache wissen via Internet Booster (gratis)
bron en extra informatie
Of problemen met de dns uitsluiten door het gebruik van één van de ipnummers van news.sunnyusenet.com.
Momenteel zijn dit: 195.200.85.41 en 195.200.85.42
Vul het ipnummer in waar je normaal het adres van de usenet server invuld.

Topicstarter
lebke
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2013, 16:41
Reputation: 0

Re: kan niet meer downloaden

#3

Bericht door lebke »

hjvbft schreef: Of problemen met de dns uitsluiten door het gebruik van één van de ipnummers van news.sunnyusenet.com.
Momenteel zijn dit: 195.200.85.41 en 195.200.85.42
Vul het ipnummer in waar je normaal het adres van de usenet server invuld.
:thanku:
het is gelukt met deze tip, ik kan weer downloaden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer