Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotx op Andriod Tablet

alles over android, ipad en alle andere tablets kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Spotx op Andriod Tablet

#1

Bericht door VPCF1 »

Voor degene die een spotx applicatie willen gebruiken op een andriod tablet/phone is hier een oplossing.
  • Er is een applicatie die een beetje hetzelfde kan als Sabnzbd, Power NZB. Deze applicatie kan zoeken op een aantal nzb sites, downloaden, par2 herstellen en unrarren. Helaas is de app niet gratis, maar kost het magische bedrag van 1,99 euro.
    Het is wel de moeite waard :D
  • Spotplanet heeft een applicatie geschreven die je gewoon via de play store kan downloaden.
    Nadeel: Applicatie is niet erg overzichtelijk en je kan een NZB niet op een willekeurige plek opslaan. hierdoor moet je handmatig de NZB openen in Power NZB
    Kleine aanvulling, met dank aan hjvbft: Spotplanet app heeft de mogelijkheid om gebruik te maken van sabnzb op een externe locatie
  • Een tweede en beter oplossing is het installeren van spotweb op een oude PC. Aangezien spotweb zich bijna automatisch installeert is dit niet echt moeilijk meer. Je hebt vervolgens alle vrijheid en voordelen van een stabiele client. Je kan de website via de browser benaderen en NZB downloaden. Deze wordt automatisch in de queue van Power NZB geplaatst.
  • Als je via een tablet werkt raad ik aan om in settings.php, de template we1rdo ook voor mobile te gebruiken.
Suc6 met testen.
Laatst gewijzigd door VPCF1 op 13 mei 2012, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Spotx op Andriod Tablet

#2

Bericht door Blauwbek »

nice :) ik sticky em.
Voor de mensen die niet weten hoe je een SW server maakt daar heb ik een topic over gemaakt.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Topicstarter
VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: Spotx op Andriod Tablet

#3

Bericht door VPCF1 »

Blauwbek schreef:nice :) ik sticky em.
Voor de mensen die niet weten hoe je een SW server maakt daar heb ik een topic over gemaakt.
Eventueel kan men de bijna automatische installers gebruiken die je kan vinden op:
Github.
Bij Ubuntu zit er 1 bug in, er komt een melding dat er geen usenetprovider is opgegeven, en er wordt een link gegeven.
Je moet niet deze link gebruiken, maar ga met de browser naar de root van de spotweb installatie, bv: localhost/spotweb/install.php. hier kan je deze settings doen.

(hoewel het volgen van het topic van blauwbek, je wel wat meer inzicht geeft hoe alles in elkaar zit en leuker is om te doen)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer