Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Mobiele internet providers..

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Mobiele internet providers..

#1

Bericht door Gup »

Mogguh iedereen!

Ik ben eigenlijk heel nieuwschierig naar jullie ervaring op het gebied van "Internet op je mobiel"

Ikzelf zit (nog) bij T-Mobile, met een een pittig duur abbo van 2 jr (nu nog 2 wkn \o/)

Mijn review over t-mobile regio Noord West NL ,


Allereerst ik koos toen der tijd T-Mobile, niet vanwege de prijs maar vanwege hun geweldige onbeperkt internet bundel erbij ( 7,6 Mb/s), 500 belminuten en 1000 SMS-en voor slechts 69 pleuro p/mnd in combi met een smartphone Sony Ericsson X10i .

Er werd mij een goede dekking toegezegd, want we leven inmiddels in 2010, en daar hoeft u zich geen zorgen om te maken.. (WEL DUS!)
Na de smartphone diepgaand getest te hebben was ik in het begin uiterst tevreden, maar na een maand of 2 begon de ellende, slechte dekking van internet (ja ook in de grotere woonplaatsen, met de GSM mast praktisch in de achtertuin).

Dus nam k contact op met t-mobile, en deze erkende een storing in de betreffende GSM mast, maar daar werd aan gewerkt, dus de storingen zouden spoedig opgeheven zijn.
Dit laatste was echter minder waar... aangezien na 2 jr en talloze telefoontjes naar de provider de storingen nog steeds niet opgeheven zijn.
Dus nu is de vraag... is dit ook een storing ... óf hebben we het hier gewoon over de meest slechte service, óf hebben we het hier over de meest slechte dekking allertijde in deze regio? (die vraag zal denk ik wel blijven bestaan :( )

Miin toestel was verzekerd via t-mobile, deze was stuk gegaan, (connector naar stroom adapter stuk) , dit bleek een fabricagefout (na contact met sony-ericsson zelf), ik het toestel aangeboden bij het servicepunt... die hádden het toestel naar sony-ericsson terug moeten sturen, aangezien dit een erkend probleem was.
Helaas vond t-mobile zelf het té leuk om zelf te gaan klooien in het toestel, en kwamen ze met de conclusie : dit toestel kan niet worden gefixt!

Dus ik aardig aan de boze kant.. heb gereageerd met : waarom hebben jullie niet gedaan was sony-ericsson gevraagd heeft? (terug sturen dus! ) nou, eehhmmm * KLIK* hoorn op de haak :(
Waarna ik contact heb opgenomen met sony-ericcson zelf. en kwam tot een oplossing \o/ ik mocht het toestel zelf opsturen naar sony-ericcson :P

Toestel is aangekomen bij sony-ericsson, maar helaas ... ook sony ericsson kwam tot de conclusie dat het toestel onherstelbaar beschadigd was door de geweldige monteurs van t-mobile service, dus om die reden... is het toestel niet als Reclamatie in behandeling genomen :( en werd deze retour gestuurd ..

Ok... na wat geklooid te hebben met een losse oplader en 2 extra accu's is het toestel alsnog helemaal overleden, en kocht ik een nieuw toestel (sony ericsson Xperia Arc), deze was voorzien van een nieuw type connector (xperia V2 versie), deze bevalt mij prima, maar ook hiermee hetzelfde beroerde, tot helemaal géén ontvangst van mobiel internet in mijn woonplaats.

Ook de telefoondekking is slecht, regelmatig worden gesprekken afgebroken wegens geen bereik, laat staan dat ik werkelijk kan bellen ermee, en ik bij ieder belletje kijk op mijn display naar... DOET HIJ HET???
Dit probleem is echter niet alleen in mijn woonplaats, maar ook in de rest van de regio (straal van 15 km).

Nu is mijn vraag... zijn er meerdere mensen met dit soort problemen? of is bij iedereen het mobile internet zó geweldig als men zegt?

Voor mij iig nooit meer t-mobile!
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Spot-net.nl Forums : Disclaimer