Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Nieuwe Smartphone

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: Nieuwe Smartphone

#31

Bericht door Carnifex »

Het enige verschil tussen al die telefoons is het scherm (grootte, response, etc).
Sommigen hebben dan ook weer net een snellere processor (dual core) en meer geheugen wat ze weer net wat sneller maakt, maar dit ga je alleen merken als je veel en/of "zware" applicaties tegelijk draait dus daar is het ook niet om te doen vind ik persoonlijk.
Je hoeft het niet meer te doen om "gebruiksgemak" of "betere support" want daar zijn de meeste partijen op alle niveaus in de technologie wereld zo'n beetje even goed in.

Ik ben zelf groot voorstander van open-source omdat ik zelf ontwikkel en graag wil weten wat er draait op mijn telefoon. Bij commerciële software bestaat de kans dat er allerlei privacy schendende code in staat en niemand die het weet.

Ik zou zeer zeker geen telefoon kopen omdat deze "populair" is of "beter dan de rest" zou zijn. Want dat zijn twee hele loze argumenten.
Let ook niet teveel op de marketing trucjes die de meeste bedrijven toepassen. Het beweren dat hun product sneller, beter en mooier zou zijn is natuurlijk in de meeste gevallen pure onzin.
De bedrijven met het meeste geld zijn vaak ook het meest manipulatief en zullen zelfs andere bedrijven omkopen om goede recensies te schrijven, benchmark resultaten en vergelijkingen te frauderen.
Ik walg van dat soort bedrijven (voornamelijk M$ en Apple, om er maar twee te noemen) :yuck:. Zou me niks verbazen als Google er ook een handjevol van heeft.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: Nieuwe Smartphone

#32

Bericht door Gup »

Carnifex schreef: Zou me niks verbazen als Google er ook een handjevol van heeft.
idd google is ook sterk aan het ontwikkelen met een phone OS, en zelfs een googlephone!
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gebruikersavatar

Celi89
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2012, 10:57
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn
Leeftijd: 34

Re: Nieuwe Smartphone

#33

Bericht door Celi89 »

Sig schreef:De belangrijkste reden om voor een duurdere smartphone te kiezen is mijns inziens inderdaad het scherm. De budget smartphones hebben vaak een klein scherm met lage resolutie. 800 x 480 vind ik al niet echt veel, laat staan bijvoorbeeld 320 x 240.
Ik vind de accu en de geluidskwaliteit is ook erg belangrijk. Het is een telefoon. Goedkope smartphones hebben vaak geen GPS. Maar veel goede apps nodig GPS. (Google Maps, Four Square...)
Artifex schreef:Samsung galaxy s2 of de iphone 4s of de HTC one-x, dat zijn de toppers.
HTC one-x is een super smartphone. Ik kijk uit naar de Samsung Galaxy S3.

snuif
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2018, 13:59
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: Tweak
Gender:

Re: Nieuwe Smartphone

#34

Bericht door snuif »

Hoi,

Ik heb een Oukitel U15 Pro gekocht in China.
Een "Octocore" met 4 Gb ram en 32 Gb intern geheugen, extern 64 Gb.
5,5 inch scherm full HD 1920 x 1080 en werkt super de luxe voor een prijs van € 108 en
daar kun je hier niets voor kopen............

Groet,
SNUIF
Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: Nieuwe Smartphone

#35

Bericht door Gup »

snuif schreef: 18 jan 2018, 14:00 Hoi,

Ik heb een Oukitel U15 Pro gekocht in China.
Een "Octocore" met 4 Gb ram en 32 Gb intern geheugen, extern 64 Gb.
5,5 inch scherm full HD 1920 x 1080 en werkt super de luxe voor een prijs van € 108 en
daar kun je hier niets voor kopen............

Groet,
SNUIF
En die bevalt nog steeds goed?
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

snuif
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2018, 13:59
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: Tweak
Gender:

Re: Nieuwe Smartphone

#36

Bericht door snuif »

Hij bevalt mij perfect, alleen is er niet meer aan te komen.
ze zijn totaal uitverkocht, in een tijdsbestek van 6 weken waren ze weg.

Timelord
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2023, 14:02
Reputation: 0
Usenet: Sunny Uesenet
Internet: Ziggo

Re: Nieuwe Smartphone

#37

Bericht door Timelord »

Ik heb ook een Oukitel gehad. Ik meen een K5000.
Weggegeven aan ons bonuskleinkind.
Toen heb ik een Umidi gekocht, echt een merk als aanrader !!!

Timelord
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2023, 14:02
Reputation: 0
Usenet: Sunny Uesenet
Internet: Ziggo

Re: Nieuwe Smartphone

#38

Bericht door Timelord »

Umidi=Umidigi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer