Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Grabit: Unable to connect to news.sunnyusenet.com:119 (Cannot allocate socket.)

Alles over indexeringsprogramma's, downloadprogramma's en newsreaders

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
KellyMans2592
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2017, 14:05
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN
Gender:

Grabit: Unable to connect to news.sunnyusenet.com:119 (Cannot allocate socket.)

#1

Bericht door KellyMans2592 »

Hallo mensen,

Hopelijk mag ik het hier plaatsen, maar ben echt pissig, Sunny Usenet helpt geen enkele klant met hun problemen, krijg overal de melding, dat ik niet meer verbinding kan krijgen met de header server, ze dreigen mij met het verwijderen van mij op Sunny Usenet, ben er dus echt klaar mee nu!!!.
Raad iedereen af nog met Sunny Usenet in zee te gaan!!!.
Waardeloos dit!!!.
Punt is het blijkt bij mij te liggen, maar ik snap er niks van, ik deed ook een test account via Eweka, krijg hetzelfde probleem, zelfs in Grabit, maar dit x kom ik er niet uit, maar niemand wil me helpen :| :cry:
En hun klantenservice is gewoon verre van netjes te noemen, het gaat echt nergens over.
De adviezen die hun gaven, zouden anderen hier mij ook doorgeven, maar het probleem is, waar moet het in zitten?.
Want normaal gesproken, zijn er wel vaker bugs in Spotnet (ben ik bekend mee) maar Grabit heeft het altijd netjes gedaan bij mij, meestal deed ik dat uit testen, om te bekijken, of het weer eens lag bij Spotnet.
Dus conclusie is, andere keren ben ik er altijd zelf uitgekomen en dit x niet, en dan mail ik hun, en willen ze niet eens zeggen, of er allereerst bij hun iets mis zou zijn, tweede punt is, er zijn meer mensen die problemen hebben?.
Alles proberen heb ik al gedaan qua verwijderen weer opnieuw installeren en etc, heb via IOBIT dat verwijderd en weer opnieuw enz, dus al een aantal x gedaan en aantal versies geprobeerd niks werkt.
Oke nu ook Grabit opnieuw geprobeerd en dat is voor versie: 1.7.4 ook hier geeft hij weer: news.eweka.nl unable en ook voor news.sunny ook unable, dus hij blijft dat doen, en zoals aangegeven, verwijder voortaan alles via IOBIT, dus echt alles verwijderd die dan, dus als er dan fouten in zouden zitten, maakt niks uit, alle mappen en bestanden gaan er dan af, daarom snap ik er nu niks van???.
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Ik ben klaar met Sunny Usenet!!!

#2

Bericht door SynologyDude »

ik snap je bericht niet man man. Heel verhaal wat in 2 zinnen volgens mij ook kan. Na een paar regels was ik je al kwijt! Maar ik denk dat er iets mis is met je verbinding. Kan je Eweka wel pingen? en wat leverd een trace route op?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer