Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

GrabIt 1.7.4 ßeta

Alles over indexeringsprogramma's, downloadprogramma's en newsreaders

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

GrabIt 1.7.4 ßeta

#1

Bericht door Mickroz »

Usenet has been growing so quickly in the last month that I was having problems keeping the GrabIt Search engine up to date and running correctly. I installed some extra hardware last week to compensate, but now we have reached a technical limit inside GrabIt 1.7.3 so it can't download articles newer than January 2017 (The 'No articles for this Grab' error message).

I just finished moving into a different house and I didn't have time to work on GrabIt 2.0 at this time. But since the GrabIt Search is not usable at the moment, I will release a patch to fix GrabIt 1.7.3 today. Please stay tuned. Sorry for the inconvenience and the wait.
Dus als je problemen hebt met Grabit downloads, ff updaten naar deze versie.
Bestandsgrootte: 2,61MB
MD5 Hash: 1b8bd5b346e38fa8ba0c1fe5987fbe7c
Download GrabIt 1.7.4 ßeta
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: GrabIt 1.7.4 ßeta

#2

Bericht door SynologyDude »

Kan volgens mij nog steeds niet goed overweg met expres verkeerde genoemde bestanden of wel?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

Re: GrabIt 1.7.4 ßeta

#3

Bericht door Mickroz »

geen idee, ik gebruik het niet, maar zag dat er na 3 jaar ineens weer een nieuwe versie was.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer