Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Newsleecher melding 10053

Alles over indexeringsprogramma's, downloadprogramma's en newsreaders

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
demokert
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2014, 20:51
Reputation: 0

Newsleecher melding 10053

#1

Bericht door demokert »

Allen,

Sinds gister zie ik een vreemd fenomeen in mijn download client gebeuren:
Als ik een file probeer te downloaden springen de connecties op en neer op onderstaande actions/statussen:
Ik download met SSL optie aan.

Zodra ik de SSL optie uit zet dan worden de bestanden wel gedownload! Heeft iemand enig idee hoe dit weer gaat werken met SSL?
Tussen de volgende status blijft ie wisselen:
[img=180,100]http://s28.postimg.org/rr1p7alfd/newsleecher.jpg[/img]


Ik heb een topic op het forum (http://www.newsleecher.com/forum/viewto ... 8fedc618cd) van Newsleecher bekeken en daarin wordt beweerd dat ik de server opnieuw zou moeten opvoeren of de client opnieuw zou moeten installeren. Dit heb ik al geprobeerd op een schoon systeem.


In de log zie ik overigens de foutcode 10053 terug komen:
[sub]
19:03:30 Detailed Log :: Bot <2> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <3> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <4> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <5> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Bot(1) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(2) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(3) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(4) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(5) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
[/sub]

Hier heb ik uiteraard op gezocht maar op het forum van newsleecher staat hier eigenlijk ook niets boeiends over: https://www.newsleecher.com/forum/viewt ... 0b3bba6d59

Heb de installatie opnieuw gedaan (APPDATA verwijderd, verwijderd, controle gedaan of ook daadwerkelijk uit program files verwijderd is), en herinstallatie, geen resultaat helaas :(.


Ik heb het ook met Grabit getest, dit werkt zonder problemen.... dus ook via SSL downloaden...

Hopelijk weet iemand hier wel een oplossing! Want ik blijf graag met Newsleecher verder downloaden :)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Newsleecher melding 10053

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi demokert,

Probeer eens als test je firewall en virusscanner uit te schakelen,zie dit topic http://newsleecher.com/forum/ :)

Sometimes you have to re-authorize the newsleecher.exe application in
your firewall after upgrading or else the firewall thinks it has been
changed by a virus so it blocks all traffic. As a test try to disable local firewall/security center.

Topicstarter
demokert
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2014, 20:51
Reputation: 0

Re: Newsleecher melding 10053

#3

Bericht door demokert »

Hoi Ardy43,

Dat zal ik straks eens gaan proberen al verwacht ik daar geen issue's mee te hebben. Ik heb de virusscanner al gestopt en de logging van de firewall (op router) nagekeken. Ik zou hem nog wel kunnen allowen in de Windows firewall.

Het gekke is wel dat dit voorheen allemaal geen issue is geweest, en zeker niet omdat mijn systeem 2 dagen geleden opnieuw geinstalleerd is...

-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 jan 2014, 19:57] --

Helaas dat was hem dus ook niet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer