Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Usenet Collector V1.1.38

Alles over indexeringsprogramma's, downloadprogramma's en newsreaders

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Usenet Collector V1.1.38

#1

Bericht door Artifex »

Ik heb Usenet Collector V1.1.38 (laatste versie)eens geinstallerd om te testen.
Usenet Collector heeft wel een eigen database en is daarom nog niet zo groot(ca 3500 spots), maar ik was door de functionaliteit en snelheid toch wel aangenaam verast.
Het heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt en heb geen bugs tegen gekomen.
De layout is simpel, maar wel overzichtelijk, geeft bv het aantal nieuwe spots naast de filter aan, autoupdate, smilies, ...alles wat een moderne usenetindexer nodig heeft.
Er staat bij de comments zelfs een knop waar je een automatisch bedankje aan de spotter kunt geven, laat me een beetje aan de kudos van FTD vroeger denken :)
Ook zag ik bij de spotters een aantal bekende groepen staan zoals Simply released, dus denk wel dat stilletjes aan de database wel zal groeien.
Ook de spammelding, blacklist, whitelist zijn hier van toepassing.
Ik vind dat deze app wel in het oog moet gehouden worden.Check het zelf eens uit en vertel je mening hierover zou ik zeggen ;)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: Usenet Collector V1.1.38

#2

Bericht door Carnifex »

Ziet er inderdaad goed uit. Jammer van de veel te kleine database alleen.

Zoiets groeit niet zomaar. Dan moeten er een hoop mensen overgaan en dat betwijfel ik een beetje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Usenet Collector V1.1.38

#3

Bericht door Thisegzz »

Jammer dat het een eigen database heeft, want nu is de content meer verspreid over verschillende programma's.

Het ziet er idd verder wel goed uit. Doet me een beetje denken aan SpotLite.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Usenet Collector V1.1.38

#4

Bericht door KoffieBo0N »

Heb het meteen geïnstalleerd, en is nu bezig met het headeren van de 3836 headers.
Ik vind het zelf juist wel aangenaam dat ze een eigen database buiten SpotX hebben gemaakt. Zo kan eventuele spam niet hún database in. Zou ook wel deels komen omdat ik het ook altijd fijn vond om op kleine communities te spotten (DBP bijv.). Ik denk dat dat best wel positief kan werken voor hun, want anders zou ik denken; weer een SpotX programma :?? Hiermee kunnen ze uniek zijn :).

Headeren is bijna klaar, duurde bij mij ongeveer 5 minuten (inclusief de verwerking van pakketjes). Ik ben ook aangenaam verrast. Het programma ziet er ietswat sobertjes uit (de filters), maar de spots laden zéér snel en ik vind ze er simpel eruit zien. De fllters kun je veranderen met een speciale editor, ook zeker handig. En dit is voor mij eigenlijk het eerste programma dat mij het FTD-gevoel weer teruggeeft. Het is snel én je kan er op spotten, en dat is tot nog toe geen enkel SpotX proggie gelukt. En inderdaad Bram, bugvrij :goed:!
Ik verwacht dat het wel een tijdje duurt voordat ze het grote publiek hiernaar toe trekt, aangezien het toch op een aparte database zit. Afgezien van dat zeer tevreden :D!
Net nog wat door de instellingen zitten bladeren, en er zit ook een multi-database functie in. Dat betekend dat je meerdere databases kan bedienen, wanneer bijv. je payserver tijdelijk is verlopen, kun je een alternatieve database in het programma laden.
Als spotter kun je je info uitgebreid geven, zo ook een link naar het .nfo bestand en naar het NZB-bestand (mocht UC hem niet goed pakken).
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Usenet Collector V1.1.38

#5

Bericht door Wheaten »

Yep,

Heb denk ik niets aan te vullen op betoog van voorganger.
Behalve SN en SG kunnen beide Spotten :-P
Een ding. Dat de app moet draaien in admin mode......
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer