Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Quickpar problemen Windows 8

Bespreek hier de diversen in & uitpak programma's.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
mair
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2013, 16:42
Reputation: 0
Usenet: astraweb
Internet: kpn

Quickpar problemen Windows 8

#1

Bericht door mair »

Hallo mede downloaders,

Ik download al jaren naar alle tevredenheid,ik gebruik newsleecher voor het downloaden wat mij heel goed bevalt.
Ik krijg de bestanden dus binnen als rar bestanden en par.2 bestanden voor controle en reparatie.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe pc met Windows 8 hierop als besturingssysteem.
Ik heb alles kunnen installeren en draait goed,ik kan alweer downloaden en opzoeken etc.. het enige wat niet werkt is Quickpar.
Ik kan het programma gewoon installeren en hij geeft ook een desktop icoontje aan maar hij ziet blijkbaar mijn gedownloade par bestanden niet.
Normaal staat voor het par bestandje het tekentje van Quickpar en dan is het alleen nodig om op het par.2 bestandje te klikken en het programma doet de rest.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en/of hoe ik dit het beste kan oplossen.

Ik weet dat ik Grabit zou kunnen installeren en daarmee downloaden,als het goed is controleert en repareert Grabit de downloads zelf,maar ik neem aan dat er toch wel meer leden Quickpar op Windows 8 gebruiken.
Mocht het toch niet mogelijk zijn heeft iemand dan een idee of er alternatieven zijn voor Quickpar?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Mair
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Quickpar problemen Windows 8

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi mair,

Controleer de configuratie van Quickpar, zie http://www.binaries4all.nl/quickpar/
Kijk ook eens naar MultiPar :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer