Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Xbox, PS3 of PS4?

Plaats hier alles wat niet in de andere fora kan

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Joey99
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2013, 09:12
Reputation: 0
Usenet: Newsxs
Internet: UPC

Xbox, PS3 of PS4?

#1

Bericht door Joey99 »

Goedendag allemaal,
Ik heb een vraag waar wellicht menig ander ook mee bezig is (geweest). Ik stel deze vraag op dit forum (hoop dat ik op de juiste plaats ben) omdat ik veel gebruik maak van spotnet en hier heel veel kennis zit.
We overwegen een Xbox of PS3 of PS4 aan te schaffen. Nu weet ik dat Xbox en PS4 aanzienlijk beter zijn qua snelheid, grafisch etc t.o.v. PS3. Maar hier tegenover staat (als het over de PS gaat) dat er wel op Spotnet spelletjes te vinden zijn voor de PS3 en niet voor de PS4 (toch?). Hoe het zit met spelletjes op Spotnet voor Xbox weet ik niet precies. Zie wel een categorie Xbox staan, maar voor mij (nog) onduidelijk of deze geschikt zijn voor de (nieuwste en 'aangepaste') Xbox.

Mijn vraag is wat handig is om aan te schaffen:
1 goedkopere PS3 (en dan gebruik kunnen maken van de spellen op spotnet)
2 duurdere PS4 (geen gebruik spellen spotnet?/ snelheid en grafisch aanzienlijk beter dan...)
3 Xbox one (beste van beiden: snelheid/grafisch en gebruik kunnen maken van spotnet???)
4 optie die ik niet weet?

Kijk uit naar jullie ondersteuning/ verwijzingen / tips e.d.... waarvoor alvast dank.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Xbox, PS3 of PS4?

#2

Bericht door Thisegzz »

Zover mij bekend zijn de PS4 en Xbox One nog niet gekraakt en kun je daar nog geen zelfgedownloade spellen op draaien. De Xbox categorie binnen Spotnet gaat om de Xbox 360 die ongeveer dezelfde prestaties levert als jouw eerste optie, de PS3.

Wil je dus gedownloade spellen kunnen spelen dan zit je vast aan ofwel de Xbox 360 of de PS3 tot dusver. Beide zijn volgens mij niet eenvoudig om te bouwen met behoud van online toegang.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Xbox, PS3 of PS4?

#3

Bericht door EindBaas »

Ligt er een beetje aan wat je wilt. Nadeel is dat de nieuwe consolses nog geen spellen hebben en je hier voor online altijd moet betalen.

Mocht je dus vooral single players spelen zou je voor een PS3 kunnen kiezen. De PHAT editie is goedkoop te krijgen en heeft veel aanbod en is makkelijk om games op te zetten.
Check trouwens even goed de firmware en of hardware versie.

intruder10
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2016, 09:31
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: telenet

Re: Xbox, PS3 of PS4?

#4

Bericht door intruder10 »

hallo
kan er mij iemand helpen?
ik zou graag een ps3 spel willen downloaden,maar weet niet wat ik moet doen om dat af te spelen op ps3 player!
alvast bedankt

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Xbox, PS3 of PS4?

#5

Bericht door UsenetDude »

gast dit topic is al erg oud. En de ps5 is niet te leveren momenteel...

Goedemorgen!
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer