Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

NFL-2012 - 2013 Super Bowl XLVII at New Orleans, Louisiana.

Plaats hier alles wat niet in de andere fora kan

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Lynn1997
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 nov 2011, 17:38
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: online.nl
Locatie: in Overijssel
Leeftijd: 26
Contacteer:

NFL-2012 - 2013 Super Bowl XLVII at New Orleans, Louisiana.

#1

Bericht door Lynn1997 »

Er is nog geen topique over de NFL :o Dus ik maak er maar 1 aan voor Zwoeger etc etc :angel:

Ik heb me ook aangemeld trouwens op gamepass en je kan alle wedstrijden live kijken :D echt leuk alleen beetje laat voor mij :cry:

NFL Gamepass Al denk ik dat jullie je daar al hebben aangemeld. :) Ik kwam op de link via facebook 8-) Maar goed meld je aan en geniet haha, voor diegene die het nog niet hadden gedaan dan :)
Geld moet rollen. Maar wel mijn kant op.
Als de haan niet kraait bij het morgenrood, is het mistig of de haan is dood.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

zwoeger
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2012, 16:05
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: Telfort
Leeftijd: 70

Re: NFL-2012 - 2013 Super Bowl XLVII at New Orleans, Louisia

#2

Bericht door zwoeger »

Hoi Lynn,

Weet niet of de NFL liefhebbers dit forum gaan vinden.Nzbspots ging te plotseling uit de lucht.

Zelf ben ik voor de NFL uitgeweken naar http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=138725
Ben nog niemand van de ouwe hap tegengekomen.

Ja Game Pass werd al heel snel gemeld op NZBspots. De vroege zondagmiddag games zijn wel te doen live. Die beginnen hier om 19:00. De rest van de games kun je via replay kijken.
Voordeel is dat ze dan alle reclame eruit gehaald hebben.

Goed dat je een PM stuurde anders had ik dit topic waarschijnlijk niet gezien.
Everyone using Quickpar should reward it's developer Peter B. Clements
Iedereen die Quickpar gebruikt zou de ontwikkelaar Peter B. Clements moeten belonen
http://www.quickpar.org.uk/Donate.htm
Gebruikersavatar

Topicstarter
Lynn1997
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 nov 2011, 17:38
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: online.nl
Locatie: in Overijssel
Leeftijd: 26
Contacteer:

Re: NFL-2012 - 2013 Super Bowl XLVII at New Orleans, Louisia

#3

Bericht door Lynn1997 »

haha ja ik dacht ik stuur maar pm want je had niet veel berichten haha :D jaik kwam op de gamepass via facebook haha ik dacht heeeej aanmelden :D ik heb alleen live Giants vs Panthers gekeken haha,maar ik hoefde toen vrijdag niet naar school haha, maar goed ook want ik was doooood hahaha

-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 okt 2012, 06:35] --

Nou dit was geen fijn weekend voor de Giants :( en the Jets hebben helemaal hoofdpijn denk ik haha, damn wat een slachting was dat. En veel geblesseerden :( Zou Rex Ryan het einde van het seizoen halen denken jullie?? En de hamvraag,,,, Tebow OF Sanchez??? Ik zeg Tebow time :D
Geld moet rollen. Maar wel mijn kant op.
Als de haan niet kraait bij het morgenrood, is het mistig of de haan is dood.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer