Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Lage download en mislukt

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
monica40
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2016, 11:22
Reputation: 0
Usenet: Extreme Usenet
Internet: Ziggo
Leeftijd: 60

Lage download en mislukt

#1

Bericht door monica40 »

Hoi,

ik ben mss 1 van de vele die het probleem heeft maar ik word er helemaal triest van dat ik bijna niets meer kan downloaden :cry:
Ik gebruik spotnet 1.9.0.3.
ik gebruik extremeusenet.
Vorige week kon ik gewoon nog alles downloaden en nu ineens niets meer.
Hij download met 10 bytes en dan komt er mislukt te staan.
Heb alles al een keer eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd maar helaas, "zucht"
Ik ben een leek in moeilijke taal dus kan iemand me helpen please??

Mvg Monica
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Lage download en mislukt

#2

Bericht door Ypsos »

Hallo Monica,

Grote kans dat er een N&T (Notice and Takedown) / DMCA voor betreffende spot is geweest, meestal bij series en films.
lees even dit topic door: Download mislukt? Lees dit eerst!

Download (als test) iets uit de categorie "Muziek" meestal komen deze downloads wel binnen.
Monica schreef:Heb alles al een keer eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd maar helaas, "zucht"
Als de download corrupt is gemaakt door de usenet provider zal het verwijderen van het betreffende programma niet helpen (alleen maar extra werk). Dit heeft namelijk niets te maken met Spotlite/Spotnet/Spotweb.

Topicstarter
monica40
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2016, 11:22
Reputation: 0
Usenet: Extreme Usenet
Internet: Ziggo
Leeftijd: 60

Re: Lage download en mislukt

#3

Bericht door monica40 »

:-( Kan ik dalijk dan niet beter een andere nieuwsserver nemen want betalen voor iets wat ik niet kan downloaden schiet ook niet op. Enige suggestie welke wel goed is dan?

Groetjes Monica

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Lage download en mislukt

#4

Bericht door Ypsos »

misschien NextGennews
mesa57 schreef: 17 sep 2016, 10:15 Dat programma heet par2 en is ingebouwd in sabnzbd die met spotnet 1.8.6.3 wordt meegeleverd.
Reparatie wordt dus al geprobeerd, maar is helaas niet altijd mogelijk.
Slechts als er een gering aantal blokken (onderdelen) missen, is reparatie mogelijk.
Helaas dus, geen oplossing Johnnyboy.

[edit]
Enige oplossing zou een andere usenet provider kunnen zijn : nextgennews, gevestigd in zuid-afrika.
http://www.nextgennews.net/index.php
Maar ik kan niet garanderen dat dat werkt
[/edit]

ruud.niet
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jun 2016, 10:37
Reputation: 3
Usenet: eweka
Internet: kpn
Gender:

Re: Lage download en mislukt

#5

Bericht door ruud.niet »

Je kan ook eens eweka proberen, je zit toevallig ook op de slechte servers waar ik ook gebruik van maak.
Helaas heb ik net voor 2 jaar betaald dus typich geval van jammer en uithuilen. Het viel mij ook al op dat anderen nog wel bestanden binnen kregen.
Terwijl ik nog niet eens een deel kon binnen krijgen en bekijken, toevallig maak ik ook gebruik van extreme, pure en sunny en die blijken allemaal onder dezelfde moeder maatschappij te hangen.
Veel meer uitval dan enkele andere waar ik heb gezeten.
Maar ik moet bekennen dat zelfs bij de duurste servers binnen een halve dag al bepaalde titels niet meer op te halen waren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer