Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloads mislukken

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Tieme1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2017, 12:20
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Downloads mislukken

#1

Bericht door Tieme1979 »

Ik heb van de week spotnet 1.9.0.2. geinstalleerd. hij downloadde toen prima.
als ik nu iets wil downloaden dan begint hij wel maar op hele lage snelheid. max 4 kb. na een paar seconden stopt hij, gaat hij script of zo maken en vervolgens zegt hij dat het mislukt is.
de spots zijn niet verouderd. hij doet het bij verschillende spots. heb spotnet helemaal verwijderd en opnieuw erop gezet maar hij blijft het probleem houden.
ik gebruik eweka. hij haalt wel nieuwe spots binnen/werkt de lijsten bij als ik spotnet open maar het is puur het downloaden. wat kan er mis zijn?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloads mislukken

#2

Bericht door mesa57 »

Bepaalde spots zijn al door dmca verwijderd nog voor ze op spotnet gepubliceerd zijn.
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Downloads mislukken

#3

Bericht door EindBaas »

Vraag in de spot even in het reactieveld of er een backup geplaatst kan worden. Dat wil het in de meestal gevallen dan oplossen.
Let wel even op dat je er op tijd bij bent. Hoe ouder het materiaal is hoe kleiner de kans dan het downloaden lukt afhankelijk van je usenet provider.

Topicstarter
Tieme1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2017, 12:20
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Downloads mislukken

#4

Bericht door Tieme1979 »

mesa57 schreef: 05 mar 2017, 14:46 Bepaalde spots zijn al door dmca verwijderd nog voor ze op spotnet gepubliceerd zijn.
maar dat zijn toch films en muziek? ik probeer er nintendo wii, wiiu en ds spellen vanaf te halen wat eerder wel gewoon lukte. ik heb nu 15 verschillende geprobeerd en ze mislukken allemaal. ook een paar muziek geprobeerd maar ook die mislukken.
sommige spellen staan er pas 19 dagen op.
ik kan normaal spellen downloaden die er gerust 1200 dagen op staan. Ik snap er werkelijk niks van.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloads mislukken

#5

Bericht door mesa57 »

PM me even met een spotnaam/datum

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Downloads mislukken

#6

Bericht door SynologyDude »

Probeer de zelfde nzb is te downloaden via nzbserver.com en gebruik SABnzbd of NZBGEt eens. Oude download client kan ook het probleem zijn
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloads mislukken

#7

Bericht door mesa57 »

Ehhh, ik besef nu dat het om Nintendo spullen gaat. Nintendo heeft sinds kort de jacht geopend via Brein.
https://stichtingbrein.nl/nieuws.php?id=425
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer