Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Flash player werkt niet meer na installatie Spotnet

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
davidbowie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012, 09:48
Reputation: 0
Usenet: Newsgrabber
Internet: UPC Fiber60

Flash player werkt niet meer na installatie Spotnet

#1

Bericht door davidbowie »

Ik kamp een tijd met het probleem dat ik onder IE11 geen filmpjes kan afspelen, ik heb voor lange tijd Chrome gebruikt. Van de week was ik eigenlijk zat en ging de boel opnieuw installeren (Windows 7). Nadat alle nodige drivers en flashplayer geinstalleerd was deed alles perfect. Maar toen ik Spotnet 1.9.0.1 ging installeren werkte opeens de filmpjes weer niet. IE11 weghalen, opnieuw installeren, flash weghalen opnieuw installeren, spotnet weggehaald, niets hielp.
Toen heb ik maar Chrome weer geinstalleerd en hier deden alle filmpjes.

Wat nu? Ik ben zo gewend aan IE en spotnet, dat ik ze beide gewoon voorlopig nog wil blijven gebruiken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



JohnyUsenet
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2016, 10:15
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Flash player werkt niet meer na installatie Spotnet

#2

Bericht door JohnyUsenet »

Lijkt mij heel erg raar dat het aan Spotnet ligt. Kreeg je geen foutmelding tijdens het afspelen en is het op elke site? Youtube vimeo? Windows updates gedaan en laaste versie van je video kaart drivers?
Tip gebruik NZBGet om te downloaden. NZBGet handleiding :thanku:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer