Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Fout tijdens het starten

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Wipneus
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2012, 23:53
Reputation: 0
Internet: ziggo

Fout tijdens het starten

#1

Bericht door Wipneus »

Ik heb versie 1.9.0.1 en heb ziggo en gebruik windows 10 maar ik kan geen downloads binnen halen terwijl ik sabnzb gebruik.
Zodra ik op een titel klik om te kijken wat het is, bijv. een boek of iets anders dan krijg ik een scherm downloads starten te zien terwijl ik nog niet eens op de download knop heb gedrukt en blijft spotnet ook hangen waarna ik de mededeling krijg,
Fout tijdens het starten sabnzb: bekijk de log file Afbeelding

Hoe dit op te lossen? SABNZB werkt goed want ik kan gewoon die bestanden van andere forums binnen halen.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Fout tijdens het starten

#2

Bericht door Ypsos »

Wipneus, drie vragen:
Wipneus schreef:SABNZB werkt goed want ik kan gewoon die bestanden van andere forums binnen halen.
1. Hoe open je deze NZB files, met Spotnet(SABnzbd) d.m.v. een bewaakte NZB map of via Spotnet menu item: Bestand -> Open NZB (wat voor methode gebruik je)?
2. Gebruik je een externe standalone versie van SABnzbd (geinstalleerd als losse applicatie) ?
3. Wat meer info m.b.t servers.xml en systeem info (AV)

Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.0.1)
  • Start Spotnet Classic Support Toolkit
    Afbeelding
  • Klik op de knop "Kopieer server info naar klembord" (inclusief systeem info)
  • Plak de informatie in een volgend bericht
Wat betreft:
Wipneus schreef:Zodra ik op een titel klik om te kijken wat het is, bijv. een boek of iets anders dan krijg ik een scherm downloads starten te zien terwijl ik nog niet eens op de download knop heb gedrukt en blijft spotnet ook hangen waarna ik de mededeling krijg,
Fout tijdens het starten sabnzb: bekijk de log file
Spoiler: show
Afbeelding.
Spotnet probeert SABnzbd te starten, SABnzbd is de interne newsreader van Spotnet v1.8.x.x / v1.9.x.x, SABnzbd draait op de achtergrond.

De interne newsreader van Spotnet(SABnzbd) wordt alleen opgestart met deze instelling:
Spotnet -> Bewerken -> Downloadknop -> Downloaden

De Downloads TAB verschijnt dan ook:
Afbeelding

Meer informatie over Spotnet/SABnzbd, zie Spotnet -> Help / Help >Bewerken > SABnzbd...

Topicstarter
Wipneus
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2012, 23:53
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Fout tijdens het starten

#3

Bericht door Wipneus »

Hoi Ypsos

Ik had al sabnzbd op mijn pc staan/gedownload. Heb spotnet, de nieuwste binnen gehaald en kreeg toen de problemen zoals omschreven.
Wat ik heb ontdekt is, als ik Sabnzbd al aan heb staan en ik start daarna spotnet op heb ik dat probleem. Heb nu Sabnzbd uitgeschakeld en start dan pas spotnet op en dan werkt die wel. Wie weet is dit voor andere mensen die het probleem hebben een oplossing.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Fout tijdens het starten

#4

Bericht door mesa57 »

Dank je. Inmiddels in de spotnet HELP faq voor de volgende versie opgenomen :)

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Fout tijdens het starten

#5

Bericht door Ypsos »

Wipneus, bedankt voor het terugkoppelen.
Je gebruikt een externe standalone versie van SABnzbd (geinstalleerd als losse applicatie).

Maak een keuze tussen Spotnet(Sabnzbd) of de externe SABnzbd:
  • Downloaden met externe SABnzbd : Bewerken / Downloadknop / NZB Openen
    De externe SABnzbd moet opgestart zijn, en de NZB bestanden gekoppeld aan de externe SABnzbd
  • Downloaden met Spotnet(Sabnzbd): Bewerken / Downloadknop / Downloaden
    Wel eerst de externe SABnzbd afsluiten/beëindigen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer