Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
TheoVerhoeven
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:22
Reputation: 0
Usenet: Pureusenet
Internet: Ziggo

Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#1

Bericht door TheoVerhoeven »

Wie kan mij vertellen welke datum in te voeren bij de vraag:

Lege database vullen vanaf datum ?

Dank voor de reactie

Theo
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#2

Bericht door mesa57 »

Voor spotnet Classic geldt dat je die datum zelf mag bepalen. Als je hem niet invult worden alle spots waarvan Eweka de headers heeft geladen.
Maar stel dat spots ouder dan een jaar voor jou niet interessant zijn, dan vul je daar 6-6-2016 in.

ruud.niet
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jun 2016, 10:37
Reputation: 3
Usenet: eweka
Internet: kpn
Gender:

Re: Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#3

Bericht door ruud.niet »

Het is denk ik verstandig om niet te ver terug te gaan, zeker omdat heel veel zaken dan al verminkt zijn
In principe zouden de servers waar ik klant was en ben 1100 tot wel 2100 dagen retentie hebben.
Maar de praktijk wijst uit dat je na een maand of 2 , 3 de meeste bestanden al niet meer heel binnen krijgt
In mijn visie zijn de retentie dagen dus geen goed argument meer, om te kiezen voor een bepaalde server.
Nextgen heeft voor mij tot dusver de beste eind resultaten gegeven en is ook niet al te duur.
Overigens maakt een redelijk snelle verbinding inmiddels ook niet zoveel meer uit.
Met mijn 12,5 MB/s zie ik vaak al na een paar uur massa's fouten optreden.
Daarbij komt ook nog eens dat ik echt heel wat gedonder heb gehad met diverse vpn providers.
Waarbij ik ineens heel veel problemen kreeg of de verbinding zakte naar een bedroevende 30 KB/s.
IPvanish werkte op zich makkelijk tot er iets mis ging met de verbinding na een update, wat eindigde in een eindeloze stroom emails en chats naar support en uiteraard naar m$.
Maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze geen hulp konden en wilden bieden anders dan domweg wat linkjes en standaard oplossingen aan te dragen.
Expressvpn is wat mij betreft degene die een pluim verdiend want dit bedrijf doet wel heel erg zijn best om je probleem op te lossen.
Helaas kwam ik tot de ontdekking dat het blijkbaar toch een windows probleem is wat al meerdere malen is opgetreden waar zelfs jaren later geen enkele oplossing voor is gegeven, anders dan je schijf te formatteren en windows er op nieuw op te zetten.
Maar goed je snapt het wel tegen de tijd dat jij je pc weer in orde hebt, kun je ervan uit gaan dat er niets meer te halen valt.

Ouwe76
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2017, 19:37
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo
Gender:

Re: Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#4

Bericht door Ouwe76 »

Ik heb dus wel een datum ingevuld maar nu kan ik dat niet meer veranderen. Wil graag wat verder terug kijken maar kan nu dus maar max half jaar. Iemand een oplossing?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#5

Bericht door mesa57 »

Spotnet vult niet het verleden aan. Daarvoor moet je de database leegmaken (zie menu), de datum veranderen en de database opnieuw laden.

Ouwe76
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2017, 19:37
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo
Gender:

Re: Lege database vullen bij instellingen voor Eweka

#6

Bericht door Ouwe76 »

Dank je voor je snelle reactie!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer